vrijdag 27 maart 2015

Tip van de Week : een mist van parfum...

Ooit al een parfum gehad waarvan je dacht : 'Wow, die is té overweldigend?' waarna je hem gewoon in je kast hebt laten staan zonder 'em nog 1 keer aan te raken? Een beetje zonde, niet? Geen nood want daar heb ik een tip voor !


Ik heb ook zo'n parfum : Givenchy 'Amarigue'. Alleen het dop al van het flesje halen, is genoeg om de geur in je neusgaten te laten doordringen. En dan had ik 'em nog niet eens opgespoten ... Ik liet 'em maanden staan bij mijn andere parfums omdat ik gewoon niet wist hoe ik 'em moest gebruiken. Rechtstreeks opspuiten, was gewoon geen optie want iedereen ging gewoon lopen van mij (en dat is nooit een goed teken!). Ik had dus een manier nodig om mijn parfum te verdunnen, zonder 'em te beschadigen...

En toen : 'Ping' (zie je het lampje al branden?). Een mist van parfum ... Of course ! In plaats van dat je 'em rechtstreeks opspuit, kan je ook even in de kamer spuiten en door de mist wandelen. Je parfum wordt inderdaad 'verdund' maar op een niet-schadelijke manier. Je zal minder snel teveel ophebben maar toch genoeg om nog goed te ruiken. Lifesaver !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten