zondag 5 april 2015

Snapshot


Een maandje voorbij : tijd voor een nieuwe Snapshot ! Ik rondde mijn 2de stage af, begon aan mijn 3de en laatste, genoot van het mooie weer en zoveel meer ! Kijk mee naar mijn afgelopen maand.



Opdrachten, presentaties, papers, .... Het kon deze maand allemaal niet op ! Met een paar springuren en goed weer konden we al genietend werken (kan dat?). Win-win situatie!


Een vriendin nodigde me uit voor een heerlijke behandelingsavond met allerlei leuke producten. Het merk kende ik op zich niet maar ik vond het helemaal niet erg om erover bij te leren. Ik heb 2 dingetjes besteld, dus ben benieuwd! Ik vond het alleszins enorm gezellig ! 


Het mooie weer brak aan : EINDELIJK ! Ik kon zo van het zonnetje genieten ! Heb me lekker buiten gezet, voor de eerste keer dit jaar. Uiteraard met mijn 2 trouwe viervoeters aan mijn zij. 


Hey there! 


Prom time ! Elk jaar organiseert onze faculteit een galabal. Mijn vriendinnen zeiden al lang dat we eens moesten gaan, maar hadden het tot voor kort nog niet gedaan. Dit jaar wilden we er verandering in brengen maar aangezien iedereen met z'n stage bezig was, wist ik het niet zo goed. Ik moest helemaal van mijn stage in Brussel komen, wat toch al snel een uur op de bus is voor mij. Om nog maar te zwijgen over hoe moe ik eigenlijk was. Maar bon : wat make-up doet wonderen ! Het was een spetterende avond. Ik MOEST het gewoon eens meegemaakt hebben! Natuurlijk : geen galabal zonder kleedje ! Shopping time !


Elk jaar is het zo'n 2 keer Bloedserieus op de universiteit : de tijd om bloed te gaan geven om mensen die het nodig hebben, zo te helpen. Ik probeer het elk jaar te doen want bloed geven doet leven, zoals de slogan luidt. En op een paar minuutjes is het gefixt. Ik blij, patiënt blij, iedereen blij ! 


Jep, dat zie je goed ! Ik kreeg voor mijn 10de verjaardag een Furby van Sinterklaas en heb 'em sindsdien nog altijd. Alleen vind ik 'em af en toe eens eng kijken ...Brr ...


Heb je de zonsverduistering gezien ? Ik zat voor mijn stage in Antwerpen en had net pauze toen ik de verduistering zag. Net een scène uit een horror film, vind je niet ? Er was veel bewolking dus echt spectaculair vond ik het niet maar het was leuk om eens mee te maken.


En toen zat mijn teen mooi in het verband. Ik stond maandag morgen op met een hele rode teen, warm en het gevoel dat mijn hart in mijn teen zat te bonken. Met andere woorden : goed ontstoken ! Geen idee HOE ik het gedaan heb, maar ik zat er wel mooi mee. Die maandag moest ik ook nog eens presenteren voor de klas, dus stond ik mooi van voor. De pijn ging verder dan alleen mijn teen, mijn voet moest er ook aan geloven. Uiteindelijk is het wel over gegaan maar het is nog steeds een mysterie hoe die teen ontstoken kon geraken.


Elke dinsdag heb ik een springuur van 2 uur. Half 4 gedaan, 18h terug les. Een gat om op te vullen ! Bij de Punto Café Kiosk in Leuven haal ik altijd mijn Oreo milkshake, het begint een echte verslaving te worden. I can't help it : het is zo lekker !

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Ooh ik vind je honden zo schattig :D Ik zou die meteen willen knuffelen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen