woensdag 8 april 2015

Wishlist of the Month - Sephora Edition

Waarom zijn het altijd de meest onbereikbare producten die de aandacht trekken ? Ik heb het me al meer dan eens beklaagd dat er geen Sephora in België is. Het eerste wat ik check als we een vakantiebestemming kiezen, is de aanwezigheid van een Sephora. Call me addicted maar het maakt het shopping gedeelte van de vakantie zoveel leuker ! Ik moet deze keer extra hulp inschakelen om mijn wishlist te kunnen afvinken. Mijn lieftallig broertje gaat naar Parijs binnenkort en met puppy oogjes smeekte ik om een paar dingen voor mij mee te nemen. Benieuwd naar mijn wishlist - Sephora edition ?



Bescheiden wishlist, toch ? Nummertje 1 bevat de Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzer. Na een aantal bronzers uitgeprobeerd te hebben (waar die van Rimmel me zéér goed bevalt), wordt het eens tijd om mijn grenzen te verleggen. Deze van Too Faced krijgt hele goede reviews dus laten we hopen dat het product de lovende woorden waarmaakt. Nummer 2 is het o zo felbesproken Dior Cuir Cannage pallet. Sinds dat dit palletje is toegevoegd aan de collectie, krijg ik het maar niet uit mijn gedachten. De kleuren zijn zó draagbaar en passen perfect bij elkaar. Om nog maar van de kwaliteit (en dus ook de prijs, auwtch!) te zwijgen. Bij nummer 3 mag hij zijn zin doen, hij mag van mij zelf een kleurtje kiezen van de Formula X lijn. Elk kleurtje is goed, ik wil gewoon de kwaliteit van deze lakjes eens testen want een van mijn beste vriendinnen swears by it! Op 4 staat - natuurlijk - de bekende Shimmer Bricks van Bobbi Brown. De zomer is in aantocht als er 1 ding trendy is, dan is het een mooie glow op je gezicht. Daarvoor staan de Shimmer Bricks bekend, ik vond het tijd om me er eens eentje aan te schaffen. Als laatste staat de NARS oogschaduwbasis op het lijstje. Mijn Too Faced Shadow Insurance is bijna op en het is een van de betere oogschaduwbasissen die ik al gebruikt heb. Maar aan alles komt een einde, dus ben ik op zoek naar een nieuwe (en misschien nog wel betere...). Let's hope he can find this!

Nog aanraders van Sephora (nu hij daar toch is, haha!)?

Stay gorgeous !

Anke

7 opmerkingen:

  1. Mooie wishlist! Toevallig stond ik gisteren nog in de Sephora in Lille en daar swatchte ik de Shimmer Brick. Echt heel mooi! Zelf wil ik hem ook nog graag! De blushes van NARS zijn ook ferm de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, zo jaloers op jou ! Heb 1 blush van Nars en dat is het dan ook. De collectie moet nog wat uitgebreid worden, vind ik :D

      Verwijderen
  2. Dat product van Bobbi Brown vind ik zo mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie wish list! Die Shimmer Brick is zo pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat Bobbi Brown palette is prachtig. Ik ga morgen naar Londen en ik kom ook terug met allemaal niet verkrijgbare make-up producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie wishlist, ik zou hier ook content met zijn ^^ De nieuwe Luminous Stay All Day foundation blijkt ook wonderen te verrichten, die staat op mijn lijst!

    BeantwoordenVerwijderen