vrijdag 1 mei 2015

Maybelline Lash Sensational Mascara

Dat je om de 3 maanden je mascara moet wegsmijten, dat moet ik je niet meer vertellen. Niet alleen droogt je mascara uit, ook bacteriƫn sluipen stiekem binnen waardoor je ogen beginnen te kriebelen. En hey : een oogontsteking willen we ook niet ! Ik gooide mijn mascara dan ook weg en begon aan een nieuwe : de Maybelline Lash Sensational Mascara. De reclame is all over de TV, dus ik wilde wel eens testen of ik van die mooie sensuele wimpers kreeg. Benieuwd naar het resultaat ?


Maybelline maakt – naar mijn mening – een van de beste mascara’s. Ze zijn ietsje duurder als Catrice en Essence maar sommigen zijn dat geld echt wel waard. ‘The Rocket’ van Maybelline is nog altijd de beste mascara die ik geprobeerd heb. Nog nooit heeft een andere mascara dat effect kunnen benaderen. De Lash Sensational is daarom een nieuw uitprobeersel, eens kijken of deze ‘The Rocket’ kan verslaan.

De applicator is dun en gekruld. Als je goed kijkt op de foto, zie je dat de tandjes (het zijn niet echt haartjes) bovenaan korter zijn dan onderaan. De onderkant zou ik gebruiken voor mijn bovenste wimpers, de onderkant is perfect voor de onderste wimpers. Doordat de tandjes naar de binnenkant toe kleiner worden, kan je heel makkelijk de kleinste wimpers coaten met een laagje mascara.


Dan nu het effect. De ‘voor & na’ foto’s spreken voor zich. Mijn wimpers zijn mooi gescheiden, een beetje volume aan de basis maar vooral de lengte is opmerkelijk. Geen klonters te bespeuren, wat ook mooi meengenomen is. Hij ‘stempelt’ gedurende de dag niet naar de onderkant van mijn ogen, schilfert niet en is redelijk bestand tegen water (een douche overleeft ‘ie zelfs en hij is zelfs niet eens waterproof!).


Conclusie ? Deze mascara kan ‘The Rocket’ niet verslaan maar hij komt zeker in de buurt. Hij maakt mijn wimpers mooi lang en separeert ze goed zonder te klonteren. Toch wel een aanrader als je het mij vraagt!

De Maybelline Lash Sensational mascara kan je vinden bij Kruidvat en Di voor €13,99.

Heb jij deze mascara al uitgeprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

7 opmerkingen:

  1. Zo mooi! Hier een ander verhaal. Wimpers klitten al snel samen met gevolh, spinnepoten! Een grote nono!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nog een nadeel, ik heb al meerdere keren met het borsteltje in men ooc gezeten... wat een helse pijn veroorzaakt! Nu dat kan ook aan mijn aplicatieskills liggen :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meeeh, hier word ik niet superenthousiast van eerlijk gezegd. De textuur ziet er best wel dik uit..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je brengt al snel te veel aan en dan krijg je inderdaad wat klontertjes ... :/

      Verwijderen
  4. Voor mijn korte rechte wimpers zou dit wel eens de oplossing kunnen zijn :) Momenteel ben ik fan van de Clump Defy van Max Factor :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb ik al enorm veel over gehoord, tijd dat ik die ook maar eens ga halen ! :D

      Verwijderen