zondag 3 mei 2015

Snapshot


Een maandje voorbij, tijd voor weer een nieuwe Snapshot. Ik rondde mijn laatste stage af, genoot van het goede weer en deed nog zoveel andere leuke dingen. Kijk je mee naar mijn afgelopen maand?



Herinner je je die felle windstoten nog begin vorige maand ? Ik werd gewoon omver geblazen, ook al zat ik nog op mijn fiets. 'Coupe Sauvage' was toen het woord van de dag.


De Givani productjes kwamen binnen ! De review over de reinigingsmelk lezen jullie morgen. Alvast een tip : wat vind ik de melk fijn !


De stages : het was me wat ! Ik deed mijn laatste stage bij de politie in Brussel. Wat je in de TV-series ziet, is heel geromantiseerd. Neem van mij maar aan dat dat in het echte geval niet zo is! Ik kreeg een goede indruk van hoe het er in het echte leven aan toegaat. Op de dooie momenten schreef ik mijn verslag met de nodige literatuur. 


Whoe, wazige foto ! Na zo'n stageweek had ik nood aan wat afleiding. Een filmpje meepikken, is altijd mooi meegenomen. Wie kent deze lekkernij nog ? Zo 90's ! Toen ik klein was, was dit de treat in de bioscoop in plaats van de popcorn. Telkens als ik naar de Utopolis ga, neem ik Oufti, wat een nostalgie maar o zo lekker!


Deze maand was het toch wel wat multitasken. Papers, verslagen en presentaties moesten af. Daarnaast schreef ik hard door aan mijn blog. Ik had geen paasvakantie dus moest elk minuutje goed benutten. 


En toen was het Pasen ! Mijn broer en ik zijn (jammer genoeg) te groot om nog de eitjes te gaan zoeken in de tuin, maar dat betekent niet dat er 's morgens naast ons bord geen chocolade te vinden was !


En omdat het zonnetje toen scheen, ging ik voor bright lips !


De laatste week van mijn stage in Brussel. Omdat we de hele dag binnen zaten, was het een verademing om 's middags eens naar buiten te kunnen, al was het maar voor een uurtje. De zon deed zo'n deugd. Stralende blauwe lucht. Een stukje groen midden in de stad. 


Mijn broertje dacht duidelijk aan mij toen hij in de winkel stond. Oreo + milka = heaven !


Mijn haar had even een oppepper nodig. De vlog kan je hier terugzien.


Zo blij ermee ! 


Ik besloot mijn make-up collectie eens goed onder handen te nemen. Alles wat ik in 1,5 jaar niet meer aangeraakt had, ging eruit. Wat ik nu niet gebruik, zal ik ook niet missen eenmaal ik het niet meer heb. Ik heb er een paar mensen heel gelukkig mee gemaakt. De productjes die ik verkoop, kan je vinden in de blogsale.


En toen vond ik dit. Dit palletje haalde ik even uit mijn collectie om het te versteken en plots hoorde ik een soort gerammel. Ik deed het palletje open en toen zag ik dat er 2 oogschaduw gewoon los in het doosje zaten. In mijn review van dit palletje was ik al niet echt te spreken over de verpakking, Too Faced is duur genoeg om  toch wel een mooie en degelijke verpakking ervan te verwachten. 


En toen liet ik dit uit mijn handen vallen. Mijn hart brak ! Ik heb 'em nog proberen te redden maar helaas ... 


Na al die stages was ik blij dat ik even een avondje voor mezelf had. Ik had nog een hele lijst met films die ik graag wilde zien. 'Depicable Me 2' streepte ik al af, zo'n leuke film. Of zijn het de minions die de film gewoon goed maken ?


Mijn broer vertrok naar Parijs voor 3 dagen met school. Wat een major flashback naar toen ik in het 5de middelbaar zat en ikzelf naar Parijs ging voor de eerste keer. Het leek net gisteren (maar inmiddels is het al 5 jaar geleden)! Wat gaat de tijd toch snel. Ik hielp hem hier met inpakken aangezien hij nog in staat was om de belangrijkste dingen te vergeten.


Het goede weer bleef maar komen zodat we spontaan een BBQ planden. Eentje van de velen die nog moeten komen dit jaar !

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen: