maandag 4 mei 2015

Givani Reinigingsmelk voor gemengde huid

Je hebt dit product al eens in actie gezien in mijn Skincare Routine. Toch wil ik er nog een hele blogpost aan weiden aangezien ik het een top product vind! Ik heb het dan ook over de Givani reinigingsmelk. Mijn make-up eraf halen aan het einde van de dag geeft me een heel goed gevoel. Fresh & clean. Voordien gebruikte ik steeds mijn beloved micellair reinigingswater van Garnier maar ik was benieuwd naar dit merk dat ik Garnier even aan de kant heb geschoven en dat ik dit product ben beginnen te gebruiken. Benieuwd naar mijn mening ?


Givani is een merk waar ik nog nooit eerder over had gehoord. Ik kwam ermee in aanraking na een uitnodiging voor een avondje gezichtsverzorging met Givani-producten. Denk aan Tupperware maar in plaats van potjes, zie je allemaal producten staan. Echt heel fijn om op zo’n manier nieuwe merken te leren kennen aangezien je ze ook mocht gebruiken. Er werd uitleg gegeven over allerlei producten die Givani had aan te bieden maar specifiek een product trok de aandacht : de reinigingsmelk. Ik gebruikte ‘em die avond en was meteen verkocht. Niet veel later bestelde ik ‘em dan ook !

Ik gebruik de melk voor gemengde huid, uiteraard is er ook eentje voor een wat gevoeligere huid. Zoals je in mijn Skincare Routine filmpje al kon zien, gebruik ik deze melk om mijn make-up eraf te halen. Van een gewone BB creme met wat mascara tot een hevige full face met donkere ogen : hij kan het allemaal aan. Hij is op zich niet echt bedoeld voor je ogen maar in nood kan dat wel : mascara en oogschaduw haalt hij er met weinig moeite af. Nadien even je gezicht afspoelen met warm water en je huid voelt zalig zacht aan !


Sleek Matte Me Lip Cream- MAC Violet Pigment - Park Avenue Waterproof Eye Pencil



Echt ALLES haalt 'ie eraf. Het leek eerst of dat hij met het waterproof oogpotlood wat moeite had, maar schijn bedriegt. Ik kon vlotjes alles eraf wassen. Wat handig ! Voor nieuwe gezichtsverzorging heb ik toch graag dat ik de producten een maandje uittest voor ik er mijn mening over geef. Je huid kan reageren op een product maar heeft eerst tijd nodig om aan de ingrediĆ«nten te wennen. Ik kan zeggen dat ik geen allergische reacties heb gekregen. Je hebt een versie voor zowel een gecombineerde als voor een droge huid, de ingrediĆ«nten aangepast aan dit huidtype. 

Ik ben fan van dit product ! Het haalt men make-up er goed af, ik krijg er geen trekkerig gevoel van en laat mijn huid zacht achter. Een product dat vanaf nu vast in mijn routine zit.

De Givani reinigingsmelk kan je kopen bij een van de consulenten voor €12,95. Meer info kan je vinden op de website van Givani.

Heb jij al van Givani gehoord ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Ik had nog nooit van dit merk gehoord! Maar wauw inderdaad, het haalt alles mooi weg!

    BeantwoordenVerwijderen