zondag 2 augustus 2015

Snapshot


Weer een maandje verder, weer een reeks foto's die ik met jullie wil delen. We zijn al halfweg de vakantie en ik heb het gevoel dat ik al zoveel leuke dingen heb mogen doen. Mijn agenda staat nog goed vol in augustus en september, dus more fun stuff to come ! Kijk je mee naar mijn afgelopen maand ?




Mijn vakantie begon op zaterdag 27 juli en 29 juli mocht ik al meteen naar een verjaardag. Make your own pizza. Wat was het leuk ! En lekker!  Heb enorm veel plezier gehad, wat had ik dat allemaal gemist. 1,5 maand sociaal isolement is niet niks, het werd tijd dat ik terug buitenkwam. Met dat geweldig zonnetje en het leuke gezelschap kon dat al helemaal niet mis gaan.


Ik liet ook een tijdje geleden nepnagels zetten. De nagels van mijn duim en wijsvinger breken telkens enorm snel af zodat ik gedoemd ben om al de nagels van mijn vingers kort te knippen. Daarom liet ik mijn nicht nepnagels zetten. Wat waren zo mooi ! En zo lang ! En dat kleurtje ! Spijtig genoeg was het daarna de week van de hittegolf en braken ze een voor een af doordat de lijm het begaf. Was misschien ook niet het beste idee om nagels voor een hittegolf te laten zetten, haha !


Van hittegolf gesproken : echt veel honger hadden we niet. We aten wanneer we honger hadden waardoor we soms pas avondeten aten om 21:00h. Het voordeel van zo laat te eten is dat het dan wat afgekoeld is buiten. Het duurde ook niet lang voordat mijn ouders beslisten om snel eens de BBQ boven te halen. 


Het zal je dan ook niet verbazen dat onze koelkast vol stond met verfrissende drankjes ? Als het maar verkoeling bracht. Ik heb echt afgezien met die hittegolf ! Ik ben iemand die het niet zo snel koud heeft en als daar dan nog eens een temperatuur van 36°C erbij komt, dan hou ik het al helemaal niet uit, haha !


Een andere verfrissing : ons zwembadje. Verwacht je er niet teveel aan, het is een kinderbadje maar daar is helemaal niets mis mee. Verkoeling is verkoeling, op welke manier dan ook. Ik kreeg mijn punten op de heetste dag van de week. Van de gedachte alleen al begon ik spontaan te zweten. Toledo refreshen had toch geen zin dus besloot ik maar om gewoon in het zwembadje te gaan zitten met een boek zodat ik afgeleid was. Bleek uiteindelijk dat ik voor het 2de semester helemaal geslaagd was ! Heb dus uiteindelijk maar 1 herexamen van met Kerst. Good job !


Omdat we volgend jaar allemaal aan onze thesis beginnen en we elkaar vééééél minder gaan zien, besloten we dat de zomer de ideale gelegenheid was om nog eens bij elkaar te komen en zoveel mogelijk leuke dingen te doen. Uiteraard moest alles op foto vastgelegd worden.


Maar na al dat leuks moet er natuurlijk ook gewerkt worden. De leuke collega's zijn natuurlijk ook altijd mooi meegenomen.


En of ik leuke collega's heb ! Spontaan beslisten ze om ijsjes te gaan halen bij de dichtstbijzijnde supermarkt. Wat een leuke verfrissing op het werk !


Een ervaring om nooit te vergeten : een drive-in film. Utopolis organiseerde zoals elk jaar, drive-in movies. Ik had het zelf nog nooit gedaan maar ik vond het wel eens fijn om uit te proberen. Pitch Perfect 2 (in avant-première!) stond op het menu. Zeker voor herhaling vatbaar !


Net als in een sprookje : een mooie regenboog kleurde de lucht, net voor de film begon.


De Q-ijskar kwam langs ! Een vriendin vertelde me dat de ijskar net bij hen gepasseerd was en dat onze gemeente nu aan de beurt was. Zo leuk ! Erg handig dat je de ijskar via de site kon volgen. 


In Lille kocht ik deze statement ketting, ik ben er verliefd op. Ik had 'em nog geen dag in huis maar kon het al niet laten om 'em aan te doen voor naar het werk. 


Maar aan het werk kwam ook een einde. Elk jaar besef ik hoe leuke collega's ik heb. Uiteraard wil ik ze dan ook trakteren op iets lekkers. Appreciëren deden ze dat alleszins !

Het werk zit er dus op, augustus is begonnen. Ik begin over een week weer te leren voor dat ene herexamen en dan kan ik stilletjes aan beginnen aftellen naar Tenerife ! De zomer gaat gewoon veel te snel voorbij ...

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten