maandag 10 augustus 2015

Tanya Burr 'Aphrodite'

Tegenwoordig brengt elke grote YouTuber wel merchandise uit. Een boek, T-shirts of zelfs een eigen make-up lijn. Dat laatste deed Tanya Burr, bekend van haar video’s op YouTube. Voorlopig bestaat haar make-up lijn nog maar uit nagellak en lipgloss maar als ik het zo hoor, is ze bezig met nog meer dingen. Haar producten werden als eerste verkocht bij Superdrug in Engeland. Stilletjes aan sijpelde het door naar webshops waardoor wij ze ook konden bestellen. Ik bestelde vorig jaar een nagellakje en lipgloss (klik hier) en die bevielen me heel goed. Ze zit natuurlijk zelf in de branche dus ze weet op wat ze moet letten als ze de producten laat maken. Van de lipgloss was ik toch wel de grootste fan, daar wilde ik dus meer van. Daarom bestelde ik Aphrodite.


Waarom ik zo’n fan ben van de lipgloss ? Ze plakken niet maar blijven wel ongelofelijk goed zitten, brengen gemakkelijk aan en ze geven een mooie kleur af. Had ik nu geluk met deze lipgloss, ik weet het niet. Daarom bestelde ik ‘Aphrodite’ om eens te kijken of de kwaliteit zich over heel de lipglosslijn kon doortrekken.
De applicator is – in mijn ogen – perfect : niet te groot zodat je niet buiten de randjes kleurt maar toch groot genoeg om het product te kunnen aanbrengen. Heel flexibel om precies te kunnen werken. Ook is het aantal product op de applicator genoeg voor beide lippen. Werkt nog eens zuinig ook.



Het eerste wat je opmerkt als je de lipgloss opent, is de lekkere aardbeiengeur. Het aanbrengen van deze lipgloss is opeens zoveel leuker! Ik heb van mezelf heel gepigmenteerde lippen dus ik vreesde er wat voor dat de lipgloss op mijn lippen niet zou te zien zijn. Integendeel ! De lipgloss beschreef ik in mijn shoplog als een aardbeikleurtje, bij mij is het eerder watermeloen. Heb je iets minder gepigmenteerde lippen dan ik, dan komt de kleur iets feller uit. Zoals mijn vorige lipgloss bleef hij ook langer zitten dan de gemiddelde lipgloss zou doen. Hij plakte naar mijn gevoel ietsje meer dan de vorige maar persoonlijk heb ik daar geen moeite mee (behalve als mijn haar er gaat inhangen, haha!).

Ik kan er eigenlijk heel kort over zijn : I like them a lot ! Gepigmenteerder dan een gewone lipgloss, blijven langer zitten en ruiken ook nog eens geweldig. Een van de betere lipglossen die ik ooit al geprobeerd heb.

De Tanya Burr Lipglossen kan je vinden bij Boozyshop voor €8,99 per stuk. 

Spreekt dit merk je aan ?

Stay gorgeous !

Anke

4 opmerkingen:

  1. Voor de geweldige geur alleen al wil ik het zeker eens proberen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is 'ie leuk zeg! Ik wist helemaal niet dat zij een make-up lijn had, dat moet ik eens even goed bekijken ;).

    BeantwoordenVerwijderen