vrijdag 13 november 2015

Make-up Revolution Concealer Palette

Mijn basisproducten voor het gezicht zijn heilig bij mij. Ik kan gerust maanden aan een stuk dezelfde producten blijven gebruiken omdat ik weet hoe ze werken en dat ze me nooit in de steek zullen laten. Helaas, door het vele gebruik raken er ook producten op en wordt het tijd om eens te switchen. Ik kocht dit Make-Up Revolution Concealer palette want ja : tot mijn grote verbazing verkochten ze dus Make-Up Revolution daar ! Ik twijfelde geen moment om dit palette te kopen want ik vind de oogschaduws van dit merk fantastisch, dan kon de rest toch niet slecht zijn ?


Net zoals bij de oogschaduws bestaat de verpakking uit een stevig plastic omhulsel. Enige nadeel ? Als je het naast je oogschaduwpaletten zet, zie je geen enkel verschil. Is op zich geen probleem maar toch een beetje lastig als het snel moet gaan. Je krijgt 8 kleurtjes van een gewone grootte.



Bovenste rij

Onderste rij

Het voordeel aan zo'n palette met meerdere kleurtjes : je hebt voor elke gelegenheid wel een concealer. In winter kan ik het lichtste kleurtje met veel gemak gebruiken, eenmaal in de zomer (en een paar bruine tintjes later) past de donkerste versie goed bij mij. Geen gedoe met verschillende kleurtjes in je make-up collectie, gewoon 1 palette. Het enige nadeel : hele donkere kleuren concealer zitten er hier niet in, alweer worden de mensen met de hele donkere huidjes uitgesloten. Jammer ! Maar er is wel goed nieuws : dit palette heet niet voor niets 'Light' wat betekent dat er ook donkere varianten bestaan ! Inderaad, er bestaat nog een 'Medium' en 'Dark' palette zodat iedereen zijn kleurtje wel zal vinden.

Wat de kwaliteit beseft, ben ik zeer tevreden over de concealers. Ze hebben een goede dekking en blijven goed op z'n plek zitten, mits je je gezichtspoeder erover aanbrengt. Onder de ogen aanbrengen, is niet echt een aanrader aangezien ze daar net iets te dik en creamy voor zijn. Ze zouden gemakkelijk in de lijntjes kunnen gaan zitten.

Het Make-Up Revolution Concealer palette kan je online bestellen voor €7,99.

Welke concealer gebruik jij dagelijks?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten