zondag 1 november 2015

Snapshot


Ik blijf het telkens herhalen maar : wat gaat een maand toch snel voorbij ! Zeker nu ik aan mijn thesis bezig ben, gaan de dagen precies nog sneller voorbij dan anders. Oktober was een hele drukke maand en dat gaat voorlopig in november niet zoveel anders zijn. Ik zet de leukste momenten even voor je op een rijtje.



Ik startte oktober met een concertje van Mans Zelmerlöw in het Depot in Leuven. Ik zag zijn tour data al vroeg op Instagram verschijnen en ik moet zeggen dat het snel beslist was dat we gingen. Hij heeft ons wel 1,5 uurtje laten wachten maar hij heeft het uiteraard goed gemaakt met zijn liedjes. Het was een redelijk intiem concert aangezien het Depot ook geen Sportpaleis is, wat ik wel leuk vond. Ik heb er alleszins enorm van genoten, en ik denk mijn vriendinnen ook!


Deze beauty is nog geen enkele keer van mijn arm geweest. Ik had een nieuw horloge nodig voor in het labo. Ik ben nooit echt een horlogemeisje geweest, gebruikte altijd mijn GSM als ik het uur moest weten. Helaas, voor mijn onderzoek moet ik steeds steriel werken en dat betekent dus : handschoenen en labojas aan en vooral niks anders aanraken! Een horloge is dus veel makkelijker om in het labo te gebruiken dan je GSM. Horloge komt van deze site.


Het is nog maar oktober. Serieus ... De supermarkten liggen al vol met Sinterklaas snoep. Ik was zelfs zo verbaasd dat ik het met jullie op Snapchat (anke_peeters) moest delen. Wat is het volgende : paaseieren in januari ?


Ik had nog een aantal dingen nodig deze maand (lees : speciale schoolboeken die besteld moesten worden) maar dus ook nog enkele cadeautjes voor achterstallige verjaardagen die nog gevierd moesten worden. Elk jaar probeer ik wel een beetje creatief te zijn met mijn cadeautjes aangezien het toch eens leuk is om verrast te worden. Therme Boetfort in Melsbroek is me altijd bijgebleven. Niet alleen heb ik daar een persevent gehad, ook ben ik er in de zomer zelf eens geweest om lekker te ontspannen. En wat is er leuker om zo'n goede ontspanning cadeau te doen aan iemand ?


Uiteraard moesten die verjaardagen uitgebreid gevierd worden ! En wat is er beter dan cocktails om een verjaardag te vieren ?


Deze maand was het de maand van afspraken. Niet alleen voor mijn thesis, ook mijn sociaal leven moest serieus opgekrikt worden. Met de thesis heb ik niet al te veel tijd, laat staan nog zin om 's avonds iets te doen. Alles verschuift naar het weekend dus ! Gezellig bijbabbelen bij een hapje en een drankje .. Gezellig !


Hét evenement van deze maand : de diamanten jubileum van mijn grootouders. We waren al aan het plannen geslagen in de zomer en zoveel maanden later was het feest er dan ook echt. Zo mooi om de liefde tussen mijn grootouders te zien, ook al gaat het even wat minder met mijn grootvader. Dat ik moest speechen voor een volle zaal, gaf me wat kriebels maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het was alleszins heel gezellig en leuk om iedereen van de familie eens bij elkaar te zien.


Het weekend zette we in met een uurtje meer slaap. 's Maandags was het nog een beetje licht toen ik 's morgens naar het station fietste. Maar wat was het koud en mistig! Brrr ... Om al echt in de Halloween sfeer te komen.


Helaas voelde ik me niet echt lekker dat weekend en zette dat gevoel zich maandag door. Steken in mijn maag en niet veel later ook in mijn onderbuik. Ik ging vroeg slapen met een paar buscopannetjes en een warm kersenpit. Niet dat het 's anderdaags helemaal weg was, maar het was wel voldoende geminderd om mij naar Leuven te doen gaan. 's Avonds toch maar even een check-up laten doen. 


Vrijdag trok ik deze foto. Waar het mistig was maandag, was het zonnetje aanwezig op vrijdag. Koud, maar zonnig. Zo'n herfstdagen mogen het van mij nog wel wat meer zijn.

Vrijdag kwam ik ook een van mijn kijkers op YouTube tegen ! Ik had les op vrijdag tot de middag dus haalde ik snel een broodje bij de Panos in het station zodat ik dat kon opeten voordat ik terug naar mijn thesis kon. Komt er ineens een meisje naar me toe om te vragen of ik dat meisje was die YouTube filmpjes maakte. Zo lief ! Ik was echt sprakeloos, had me daar totaal niet op voorbereid. Dank je wel om iets te komen zeggen, vond het echt superleuk ! Volgende keer komen er wel wat meer woorden uit, promise !

Verder staat er niet echt iets gepland deze maand. Ik zit op de Boekenbeurs als jullie dit lezen, mijn allereerste keer ! Ik plande elk jaar om te gaan maar steeds kwam er iets tussen. Dit jaar heb ik voet bij stuk gehouden en ga ik toch. Gisteren was het een superleuke avond in Walibi met de Halloween Nocturne. Daar zien jullie binnenkort wel iets van terug !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten