maandag 2 november 2015

Essence Liquid Lipsticks

De liquid lipstick trend is nog lang niet over, lijkt me. Volgens mij heeft elk merk nu wel zijn variant van liquid lipstick gemaakt. Ik vind het enorm fijne producten en heb er al meerdere uitgetest, van verschillende merken. De ene beviel me al wat beter dan de andere. Ik heb wel een paar holy grails ertussen zitten maar dat belet me niet om de nieuwste varianten uit te proberen. Essence heeft er sinds kort nu ook en ik was heel benieuwd. Ik las er hele goede dingen over en wanneer het goed én budgetvriendelijk is, wil ik het ook proberen. I put them to the test !



De kleurtjes die ik meebracht, waren Show off !, een watermeloenkleurtje en Peach Party, meer lichtroze dan peachy naar mijn gevoel, haha! De verpakking doet me een beetje denken aan de Dior Addict Fluid Sticks, een beetje hetzelfde concept. Er zijn in totaal zo'n 6 tinten beschikbaar, van hele nude tinten tot donkere bessenkleuren. Je krijgt ongeveer 4 ml aan product.



De applicator is een typisch sponsapplicatortje die gemakkelijk het product zal aanbrengen. Het is niet te groot waardoor je er makkelijk mee kan werken. De tubetjes op zich zijn klein en schattig waardoor ze makkelijk in je handtas passen om overal mee te nemen.

Show off! - Peach Party

Peach Party

Show off !

Ze brengen heel makkelijk aan en blijven goed zitten doordat ze, direct na het aanbrengen, een beetje plakkerig worden. Vind ik op zich geen probleem maar het is iets om in het achterhoofd te houden als je dat wilt  vermijden Na een hapje of drankje moet je ze wel een klein beetje bijwerken. De pigmentatie is ook meer dan oké. Wauw, ik ben hier echt door verrast. Ik vind het echt enorm fijne lipglossjes. Ze hebben niet echt de volle pigmentatie als bijvoorbeeld die van NYC of de Apocalyps van Rimmel maar ze zijn zeker niet slecht. En ook nog eens budgetvriendelijk. Daar wordt een beautyhart alleen maar blijer van.

De Essence Liquid Lipsticks kan je vinden bij Kruidvat in 6 tinten voor €2,59 per stuk.

Heb jij deze al uitgeprobeerd ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Als lipgloss vind ik ze inderdaad erg gepigmenteerd maar als liquid lipstick zoals ze het zelf noemen, vind ik de dekking niet optimaal. Een beetje misleidend van Essence :)

    BeantwoordenVerwijderen