donderdag 31 december 2015

Memory lane 2015 ...

We kunnen stilletjes aan beginnen aftellen naar deze avond. 2015 zit er alweer bijna op ! Ik heb het gevoel dat ik nog maar net mijn 'afscheidsberichtje' van 2014 aan het typen was en kijk nu : het jaar is al om. Bizar hoe snel de tijd kan gaan. Aangezien 2015 een topjaar was, wilde ik graag nog even een paar fijne momenten aanhalen van zowel blog - als persoonlijke dingen die gebeurd zijn dit jaar. Kijk je mee ?


Januari
Ik zette 2015 feestelijk in ! Helemaal iets anders dan 2014, waar ik ziek in bed lag. Ik had dus nog een feestje om in te halen. 8 dagen later werd ik 22 jaar, mijn persoonlijk geluksgetal (valt dat tegen dat ik binnenkort 23 word, haha!).


Februari
Ik startte met fitness ! Als ik iets wil, dan ga ik er ook voor en ik was nog nooit zo blij dat ik dit begonnen ben. Helaas ben ik na een maandje gestopt door drukke agenda's, stage - en schooluren maar eigenlijk zou dat geen excuus mogen zijn. Ik denk eraan weer te beginnen. Een reminder aan mezelf : lees deze blogpost over wat sporten met je lichaam doet.


April
In april ging ik naar mijn allereerste pers event. Het was voor een keer dicht bij huis dus na de les haastte ik me naar de afgesproken plaats. Best wel eng om alleen binnen te gaan maar niet veel later kwam ik Laurence, Bjorn, Steffie en Laura tegen. Zo leuk om ze eindelijk eens tegen te komen. Ik spotte nieuwe producten en legde contacten met heel wat nieuwe mensen. Leuk !




Juli
Examens gedaan, de vakantie kon beginnen ! Ik begon meteen met vakantiewerk.  Ook bestond PfB 4 jaar deze maand, toch wel een mijlpaal!

Augustus
Een herexamen van met kerst. Challenge accepted !

September
Velen begonnen hier al met hun thesis maar omdat ik een herexamen had, mocht ik maar pas eind september beginnen. Ik had nog eventjes tijd over en kon zo het prachtige Tenerife gaan ontdekken. The tan will fade but the memories stay.


Oktober
Maar ook voor mij begon het echte werk : een heel jaar bij een labo gaan 'werken', onderzoek doen voor mijn thesis. In mei moesten we gaan 'solliciteren' voor een plaats en ik ben nog nooit zo blij geweest dat mijn huidige promotor mij toen gekozen heeft. Ik heb er mijn stage gedaan in mijn 1ste Master en vond het daar zo leuk dat ik geen moment getwijfeld heb om me op te geven voor die plaats. In juni kreeg ik dan ook het nieuws dat ik gekozen was. En wat kan ik zeggen ? De collega's zijn top, mijn onderwerp is enorm interessant en ik doe er enorm veel kennis en ervaring op. Hard werken, deadlines en de stress neem ik er al te graag bij dan.

November
November is een maand om niet snel te vergeten. 13/11/2015. Ik kwam terug van een avondje typisch forensisch werk en wat er toen in Parijs gebeurde, liet me even versteld staan. 


December
Ik leerde deze maand een fantastisch nieuwe soort nagellak kennen, bereidde me mentaal voor op de feestdagen en genoot van al het moois en het warme (!!) weer.

Met dit gezegd zijnde : de examens komen voor mij in zicht maar ik schuif deze avond mijn boeken mooi aan de kant.Ik mis het bloggen enorm maar ook ik kan beginnen aftellen tot eind januari. Ik wens jullie een awesome eindejaar toe with a lot of sparkle!

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten