vrijdag 1 januari 2016

Happy New Year !


Happy 2016 !  Hopelijk hebben jullie het allemaal goed gevierd. Een nieuw jaar, een nieuwe start ! Ik wens jullie al wat jullie hartjes begeren in 2016, maak er een bijzonder jaar van. Natuurlijk maakt iedereen ieder jaar zijn of haar goede voornemens. Vorig jaar had ik er geen gemaakt. Aan de ene kant motiveert het me wel om ze te vervullen, aan de andere kant is het toch wel een beetje een teleurstelling als het niet lukt. En weet je wat ? Ik ga ook geen voornemens maken dit jaar. Natuurlijk kan er heel wat verbeteren, zijn er dingen die ik zou moeten afleren of juist mezelf aanleren maar voorlopig ben ik blij met waar ik nu sta en wat ik nu kan. Afstuderen staat bovenaan het lijstje met 'what to do in 2016', dat is het grote stuk waar ik me nu op ga focussen. De rest ? Dat neem ik er graag bij, zowel positief als negatief.

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar!! Al het goeds voor 2016 :)
    sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Sabrina ! Wish you all the best in 2016! :D

    BeantwoordenVerwijderen