woensdag 2 december 2015

Too Faced Natural Eyes palette

We worden ondertussen bedolven onder de naturelle palletjes en we weten niet goed waar eerst kijken. Toch vind ik het leuk om steeds nieuwe nude palletjes te ontdekken van andere merken en het ene met het andere te vergelijken. Ik kreeg onlangs het Too Faced Natural Eyes Palette cadeau van een hele goede vriendin. Zij en haar man hadden een tripje Amerika achter de rug en brachten dit prachtige palette voor mij mee. Ik was dan ook enorm enthousiast!


Too Faced is een merk dat meer en meer mijn aandacht trekt. Ik heb ondertussen al enkele palletjes van hen in mijn collectie zitten en gebruik de bronzer met veel liefde. Kwaliteit is goed, verpakkingen altijd on point. Nadeel ? Too Faced kan je fysiek niet bij ons in de winkels vinden maar hey, in dit digitale tijdperk kan je alles online vinden, right?



De verpakking is niet anders dan de rest van de Too Faced palletjes : een stevig tinnen doosje die de oogschaduws beschermd. 9 poeders zijn te vinden in dit palletje en wat zijn ze mooi ! Nu zou je zeggen dat ze niet zo speciaal zijn aangezien we al 55698666 naturelle palletjes gezien hebben de afgelopen jaren. Toch vind ik de samenstelling van de kleuren perfect. Doordat dit palletje zo klein is, kan je het makkelijk meenemen op reis. Je hebt zowat alle kleuren die je nodig kan hebben om een mooie look te maken. En genoeg donkere kleuren om er een smokey eye mee te maken.




Honey Pot ging over het hele ooglid terwijl een combinatie van Nudie en Cashmere Bunny in de arcadeboog. Erotica ging in de buitenste ooghoeken, highlighter was Heaven. Zoals je ziet : de kleuren zijn mooi te combineren maar wil je iets donkerder, dan heb je opties genoeg.

Een mooie afwisseling van matte en shimmery tinten zijn ook weer een pluspunt, net als de variatie aan koele en warme tinten. Zo is dit palletje geschikt voor iedereen!

Too Faced Natural Eyes palette kan je online vinden bij Sephora voor €35.

Is dit iets voor jou ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten