vrijdag 4 december 2015

Wishlist : Kersteditie

De feestdagen komen er weer aan. Gezellig samenzijn met familie, de kerstboom zetten en .. pakjes onder de kerstboom plaatsen. Het totale plaatje is altijd heel mooi om naar te kijken maar je moet er wel iets voor doen natuurlijk namelijk ... Gaan kerstshoppen ! En om eerlijk te zijn : elk jaar is het een struggle om cadeautjes te vinden. Iedereen heeft tegenwoordig alles al dat het enorm moeilijk is om nog origineel uit de hoek te komen. Ik koop graag cadeautjes voor anderen als ik weet dat ze het ook echt kunnen gebruiken. Ook als ze aan mij vragen wat ik graag wil, weet ik het zelf ook niet echt. Ik wil het voor diegene die de cadeautjes kopen ook niet te moeilijk maken door dingen te vragen waar ze moeilijk aangeraken. Vandaag zet ik een aantal ideetjes op een rij (en tegelijkertijd ook een beetje mijn wishlist).






Een parfum die ik al jaren op mijn wishlist staat, is de Armani Code van Armani. Ik heb een aantal jaar geleden een staaltje gekregen na een aankoop bij Ici Paris XL en na mijn eerste gebruik was ik al verliefd op de geur. Raar dat ik 'em eigenlijk nooit zelf heb gekocht maar daarom komt hij dus altijd terug, elk jaar staat hij opnieuw op mijn wishlist. Een ander item dat op mijn verlanglijstje staat, is het boek van Xelly. Voor diegenen die haar niet kennen : Xelly is het zusje van Yolanthe en is zelf make-up artist. Al haar geheimpjes en tips & tricks heeft ze verzameld in dit leuke boek. Een leuk idee voor iemand die helemaal into make-up is en die nog dingen wilt bijleren.

Uiteraard verschijnen er elke dag op verschillende sites wel nieuwe hoesjes voor je smartphone. Ik heb er een aantal in mijn bezit en wissel ze graag af, afhankelijk van de gelegenheid. Een smartphone hoesje is niet zomaar een accessoire meer, het is echt een statement geworden. Ook kan je zelf een hoesje laten maken, met een foto naar keuze. Ik gebruik daarvoor altijd Fotocover. Als laatste kan je bij Lush ook nooit de bal mis slaan. Nu met de feestdagen heb je verschillende cadeaupakketten (als je niet moest kunnen kiezen tussen al de rest dat Lush te bieden heeft). Je hebt er van verschillende maten met verschillende producten en dat voor ieder budget.

Ik zou zeggen : happy shopping ! Ik ben alvast stevig aan het nadenken over wat ik mijn familie en vrienden allemaal kan geven, dus heb je tips of bijkomende cadeau ideeën, dan hoor ik het graag !

Wat heb jij op je wishlist staan ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten