zondag 20 december 2015

Winactie: Waardebon MAC van €25! [GESLOTEN]


That time of the year. De feestdagen naderen enorm snel, iedereen is een rush om de laatste pakjes of outfits nog bij elkaar te sprokkelen. Maar de feestdagen zijn niet alleen voor de pakjes, al is dat natuurlijk heel fijn. Feestdagen zijn er om gezellig met familie en vrienden door te brengen en dankbaar te zijn voor alles wat er het afgelopen jaar is gebeurd. En dat wil ik ook doen. Ik wil jullie gelukkig maken en en voor een extra cadeautje onder de kerstboom zorgen ...


De titel heeft het eigenlijk al verklapt... Ik geef een cadeaubon van MAC weg ter waarde van €25 ! Ik wil jullie hiermee gewoon bedanken voor het afgelopen jaar, voor de steun en lieve berichtjes die jullie altijd achterlaten op mijn blog en social media.

Uiteraard moeten we het ook even over de regels hebben. Let's go!
- Wees minstens 18 jaar. Ben je jonger ? Geen probleem, je mag uiteraard ook mee doen maar wees zeker dat je dan toestemming hebt van je ouder(s).
- Vertel me even in een reactie voor wat je dit jaar enorm dankbaar bent. Dat kan een les zijn die je geleerd hebt, een fijne herinnering, ... Alles mag! Maak het zo creatief mogelijk.

Kansen vergroten ? Volg me op Twitter, Facebook, YouTube en/of Instagram. Elke medium gevolgd = 1 kans extra !

Let op : de MAC waardebon moet besteed worden in België!

De winactie duurt tot 4 januari 23:59h. Daarna maak ik de winnaar bekend !

Veel succes !

Stay gorgeous !

Anke

13 opmerkingen:

  1. Heee wat een superleuke actie organiseer je weer voor de lezers van je blog! Superlief! ;-) Ik doe graag mee.... Onwijs leuk dit fijne shoptegoed... Weer heel wat voor onze kiezen gehad zo in het jaar 2015, het meest dankbare ben ik voor mijn eigen gezondheid ;-)
    Ik heb alle verplichte stapjes doorlopen,
    Groetjes ilsiee/wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke actie! Ik ben ontzettend dankbaar voor alle reizen die ik in het jaar 2015 heb mogen maken, ik heb heel veel moois gezien en veel nieuwe dingen geleerd. Ik heb alle stappen gedaan en volg je ook op alle genoemde social media.
    Liefs, Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke manier om je lezers te verwennen! Ik ben dankbaar om alle toffe dingen die ik meemaak door het bloggen en omdat ik door het bloggen andere bloggers heb leren kennen die ik anders niet zou kennen! Ook ben ik dankbaar dat ik kans krijg van mijn ouders om te studeren!

    Ik volg je op elk mogelijk social media kanaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww wat zou dit een geweldig kerst/nieuwjaarscadeau zijn! Ik heb werkelijk nog niets van Mac, al hoor ik er telkens zulke goede verhalen over! Ik ben dankbaar voor het feit dat ik dit jaar gekozen heb om mijn levensstijl om te gooien. Ik ben begonnen met bodybuilden en heb inmiddels al twee wedstrijden meegedaan, het heeft werkelijk my point of view veranderd. Ik hou er echter nog steeds van om mij op te maken, dus deze bon is meer dan welkom. Beetje glam in de gym moet kunnen toch? ;), groetjes en fijne feestdagen! janabeeckman2@hotmail.com. Ik volg je op twitter, fb en yt @janabeeckman

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat leuk dat je dit doet meid! Ik wil zeker een kansje wagen! Dit jaar was voor mij eigenlijk heel speciaal omdat ik nu eindelijk durf doen wat ik zo graag doe en dat is Youtube & bloggen. Voorheen schaamde ik mij altijd en had ik het liefst dat niemand wist wat ik deed. Maar nu ben ik trots op mijn passie en ik ben echt een veel gelukkiger persoon zo! Zonder mijn Youtube-kanaal zou ik nergens staan! :) Dus ja, ik ben wel dankbaar dat ik dat eindelijk heb beseft! :D En oja ik volg je natuurlijk op Twitter, Youtube & Instagram en ik heb ook je pagina nu geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben eigenlijk al in 'blog-afkick-examen-modus' maar zag jouw winactie daarnet op Twitter verschijnen dus ik doe graag mee hihi :) Er zijn veel dingen waarvoor ik dankbaar ben.. op blogvlak dat ik voor de eerste keer naar de pressdays mocht. Klinkt stom maar voor mij was dat toch een unieke ervaring! En op niet-blogvlak ben ik stiekem wel trots dat ik als toch wel verlegen meisje heb beslist om binnenkort mijn stage in Berlijn te gaan doen. Dat wordt superspannend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuke winactie ! Ik doe graag mee :) Mijn fijnste herinnering aan 2015 is toch wel de fijne reis die ik met mijn vriendje maakte !

    sofievandevenne@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke actie! Ook al ben ik een Nederlandse, ik doe heel graag mee. Dat zou meteen een goede reden zijn om weer eens in Maasmechelen te gaan shoppen, dat is hier maar een kwartiertje vandaan.
    Ik ben voor veel dingen dankbaar, maar nog het meest voor de dokter die me off-label medicatie (medicatie die nog niet is goedgekeurd voor deze aandoening) heeft voorgeschreven, waardoor ik nu weer redelijk normaal kan leven en bijna altijd normaal kan lopen na 17 jaar flink ziek zijn.

    Ik volg overal. (Twitter en Instagram @paramara1982, YT en BL Tamara TS en FB Tamara Mara Großmaul) Mijn e-mailadres is paramara1982@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief dat je dit doet voor je lezers! Ik lees je blog graag, heel interessant de combinatie beautyblog en het werk dat je doet. Ik doe heel graag mee en ben je nu naast bloglovin ook op Twitter, instagram em YouTube gaan volgen.
    Sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh, hele toffe winactie natuurlijk, MAC is altijd een goed idee! Ik ondervond dat ik je nog niet op Facebook volgde, *shame on me*, heb ik even gedaan natuurlijk, ik volgde je al op de andere kanalen! Waar ben ik enorm dankbaar voor? Voor de lieve steun die ik krijg wanneer ik het nodig heb, voor het gezellig samenzijn met mijn gezin en voor het feit dat ik gezond mag zijn.

    Veel geluk aan alle deelnemers en jij veel geluk met het kiezen van de winnaar natuurlijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oke eventjes starten met te zeggen dat ik deze winactie echt top vind, zo als beautylover maar als M.A.C. noob. Ik weet al precies wat ik met deze 25 euro zou kopen bij MAC hohoho! Dit jaar was voor mij een jaar van ups en downs. Ik ben het meest dankbaar voor het feit dat ik mijn studie heb kunnen afronden en ik nu als psychologisch consulent door het leven kan gaan. Dit heb ik te danken aan mijn familie en vrienden die mij steunden maar ook aan mezelf natuurlijk. Daarnaast ben ik dankbaar voor het feit dat ik verder kan en mag studeren (oke studeren sucks maar uiteindelijk mag je er ook wel dankbaar voor zijn dat je de mogelijkheden ertoe hebt ;)) en ten slotte ben ik dit jaar enorm dankbaar voor de lieve vriendinnetjes die ik dankzij het bloggen en Youtube heb gemaakt, ik ben blij dat ik eindelijk de stap gezet heb om ook zelf videos te maken. TEN SLOTTE ben ik dankbaar voor een winactie zoals deze die MAC-noobs (zoals ik), die wel dromen van zo'n mooie MAC-lipstick de kans geeft om zo'n product ook in eigen handen te krijgen :D Ik volg je op twitter, instagram en ik ben nu geabonneerd op je kanaal! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb nog niet verteld waar ik dankbaar voor ben... Oeps. Ik zit niet zo goed in mn vel momenteel dus dat is lastig. Wel ben ik dankbaar dat ik iig in goede gezondheid naar Amerika heb mogen gaan! Ik ben ook dankbaar voor mijn eerste mac lipstick, dat smaakt naar meer!
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe nog graag mee (oeps, door mijn eeuwig uitstelgedrag was ik bijna compleet vergeten om mee te doen!). Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet meteen op iets specifieks kan komen waar ik dankbaar voor ben (I blame de examens voor mijn gebrek aan creativiteit!). 2015 was een heel 'gewoon' jaar heb ik het gevoel, zonder echte uitschieters. Maar goed, da's natuurlijk ook niet slecht. Ik heb me heel erg gesmeten op mijn schoolwerk met goede resultaten als gevolg en in mijn vrije tijd kon ik er echt van genieten om vanalles te doen met mijn vriend en vriendinnen en natuurlijk ook om te bloggen. Uiteindelijk zijn het vaak net die kleine, simpele dingen waar een mens nog het meest dankbaar voor is!

    (info@lesjolies.be - en ik volg je ook op alle sociale media!)

    BeantwoordenVerwijderen