zaterdag 19 december 2015

Shut down - for now

Oh ja. Je voelt de bui al aankomen. De feestdagen zijn komende en daar kijk ik enorm naar uit. Maar telkens als de feestdagen daar zijn, dan is er ook iets anders komende : examens. Al zou ik willen dat ik door kon bloggen gedurende de maand december - januari : dat gaat helaas niet. Ik heb niet zo veel examens meer als voordien maar wil wel slagen zodat ik in juni 2016 kan afstuderen (en dat komt enorm snel dichtbij!). Dus for now : shut down. Maar om het een klein beetje goed te maken, komt er morgen een winactie online! Een winactie om jullie te bedanken voor het afgelopen jaar, jullie zijn schatten van lezers.

Uiteraard wordt mijn social media geüpdatet over alles wat er achter de schermen gebeurd en Snapchat (anke_peeters) zal ook niet stilstaan. Dus ben je benieuwd wat ik zoal uitspook, ook al ligt mijn blog stil ? Dan kan je me altijd op mijn social media blijven volgen.

Ik wens jullie super duper awesome feestdagen toe, voor de studenten onder ons goede examens. Ik zie jullie in 2016 terug !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten