zondag 31 januari 2016

Snapshot


Ik ben nu een weekje terug op PfB and it feels good ! Ik kan me terug met allerlei leuke dingen bezighouden. Uiteraard heb ik nog heel wat fotootjes van voor de feestdagen en allerlei andere dingen die ik graag met jullie wil delen. Bij deze : ik zet ze allemaal voor jullie op een rijtje. Ben je er klaar voor ?



Ik verkondigde het op Twitter en op mijn Facebookpagina : zowel Sally Hansen als OPI waren voor de feestdagen te koop bij Kruidvat. Eerst geloofde ik het niet maar toen een vriendin me een bericht stuurde dat ze wel degelijk OPI had zien staan, ging ik diezelfde avond nog naar Kruidvat en bracht deze 2 lakjes mee. Van mij mogen ze nog zo wel eens een actie doen !


Uiteraard kwam de Sint langs : niet alleen bij ons thuis maar ook op mijn thesisplaats. Niet voor niets hoor : samen met al de andere thesisstudenten die daar stage lopen, moesten een mooie Sinterklaasbrief schrijven. En ik denk dat de Sint daar heel erg blij mee was want hij beloonde ons met lekker snoepgoed.


Sinterklaas was nog niet helemaal terug naar Spanje vertrokken of de rush naar kerst begon al. Geluk bij een ongeluk : ik had voordat de officiƫle blok begon al een examen en moest die namiddag niet meer naar mijn thesisplaats. Van die vrije namiddag maakte ik heel graag gebruik om kerstcadeautjes voor iedereen te gaan kopen. Zaterdag morgen ging ik nog de laatste cadeautjes halen met de papa. We stonden ontzettend vroeg op en reden naar de plaatsen waar we moesten zijn (het was het laatste weekend voor kerst, vroeg gaan winkelen voordat de gekte zou beginnen) en hadden al snel de cadeautjes te pakken die we moesten hebben. Als traktatie voor onszelf omdat we zo goed gepowershopt hadden, gingen we samen lekker ontbijten.


Wie kent dit nog ? Voordat digitale fotografie ontstond, werden er nog echt foto's afgedrukt, haha! Onze 'fotolade' stak enorm vol en toevallig hadden we nog een leeg fotoalbum liggen. Resultaat ? Ik heb me een avondje zoet gehouden met foto's sorteren en in mappen steken. Zoveel herinneringen kwamen boven, wat een nostalgie!



Uiteraard kwam kerst er weer aan. De eerste week van december stond de kerstboom al (met dank aan de mama) en kon de gezelligheid in huis weer beginnen. Het was een ongelofelijke toffe kerst en ik hoop dat jullie er ook van genoten hebben.


Helemaal klaar voor kerstavond!


Mijn kerstgrap, dat konden jullie in deze vlog wel zien. Ik heb nog een aantal dagen nagenoten van de leuke reacties maar ik denk dat iedereen nu ondertussen wel weet dat dit geen echte hond is. 


Het jaarlijkse kerstfeestje met de vriendinnen. Ik bracht, buiten mijn cadeautjes voor hen, ook mijn doos mee waar alle producten inzitten die ik niet echt meer gebruik. Daar mogen ze dan in rondsnuffelen zoveel ze willen. Ik heb ze nog nooit zo lang geconcentreerd naar make-up zien kijken.


Oudjaar ! Ik had geen grootste plannen die avond maar om middernacht moet er uiteraard toch geklonken worden? Een fles prosecco, meer was er niet nodig om het nieuwe jaar in te luiden.


Niet veel later zat er een leuk pakje in de brievenbus. Allemaal Make-up Geek oogschaduws ! Ik had samen met Romina een bestelling geplaatst op Beautybay en we waren allebei nog nooit zo excited. Niet veel later had ik ze dan ook echt in mijn handen. Wat waren ze mooi ! De video met de review is al opgenomen dus die zie je binnenkort ! 


Aangezien het nog steeds examens waren en ik zo een beetje gek werd achter mijn boeken, besloot ik om af en toe eens goed te gaan wandelen. Ik installeerde een nieuwe app op mijn iPhone om mijn stappen te tellen en nam deze 2 cuties mee voor een gezellige wandeling.


En niet veel later zag het wit in Belgiƫ. Niet van het vriezen 's nachts, helemaal niet. Sneeuw! Gelukkig moest ik niet naar een examen ofzo, gewoon gezellig binnen zitten en leren. Het was een mooi tafereel maar wat was ik die dag afgeleid !

Ik hoop dat jullie 2016 goed zijn ingezet, ik ben alvast terug druk bezig met mijn thesis. Examens zijn gedaan, ik wacht nu in vol spanning af naar de resultaten (op 11 februari).

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten