woensdag 10 februari 2016

Valentijnscadeautjes voor je vriendin

10 februari vandaag. Voor de love birds onder ons betekent dat zoveel als : 'bijna Valentijn !'. Sommigen doen niet mee aan de commerciële kant van de zaak (is helemaal geen probleem!), anderen vinden het toch leuk om hun vriend/vriendin te verrassen met iets (kleins). Je liefde moet je het hele jaar door tonen maar op Valentijn mag het wel eens iets meer zijn. Je hoeft ook niet echt iemand speciaal in je leven te hebben, iets fijn doen met al je girlfriends is uiteraard ook een heel goed idee. Wat het ook zij met Valentijn : ik zet vandaag een paar cadeau ideetjes op een rij die je kan geven met Valentijn.



Een meisje heeft altijd wel wat rondslingeren (jij ook, geef het maar toe!). Zijn het niet haar haarrekkertjes of lipgloss, dan zijn het wel haar oorbellen of speldjes die overal en nergens liggen.Ik moet bekennen dat ik ook zo iemand ben. Ik geraak mijn haarrekkertjes en speldjes zo gemakkelijk kwijt en ik weet niet waar ze naartoe gaan. Ik heb dan meestal maar eentje over en die bescherm ik dan met mijn leven, haha! Deze tasjes van Ici Paris XL (€9,95) zijn enorm cute en zo handig om alles op 1 plaats te bewaren zodat je alles makkelijk terugvindt !

Op Valentijn wil je er natuurlijk piekfijn uitzien. Wat dacht je ervan om je vriendin een lipkleur cadeau te doen die JIJ graag ziet ? En weet je wat ? Je kan zelfs nog kiezen of je 'em in de matte of shiny versie wilt. Yves Rocher heeft deze Glossy Lip Pen (€13,90) in 6 tinten uitgebracht. Maar ben je zo niet van dat glossy, dan breng je er toch gewoon de Perfect Lip Primer (€14,90) onder aan ? Hij maakt elke shiny lipstick compleet mat. Jij kiest voor een keer haar make-up look !


Is je vriendin helemaal into experimenteren met kleuren op haar ogen ? Dan is dit Only You palette (€ 7,95) met 21 kleuren hét perfecte Valentijnscadeau. Drie groepen van kleuren vind je terug in dit palette en met het handige formaat kan je 'em makkelijk meenemen op jullie weekendje weg. Verkrijgbaar bij Ici Paris XL.


Wat heb jij als cadeau voor Valentijn ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten