vrijdag 25 maart 2016

Gliss Kur Ultimate Repair Conditioner

Mijn haar kleuren was een grote stap. Van blondine ging ik ineens naar een paar tintjes donkerder. Het was de beste beslissing die ik ooit genomen heb, want ik heb sindsdien niet echt de nood gehad om terug naar blondine te gaan. Andere kant van de medaille : door je haar te kleuren, beschadig je het ook enorm. Een goede verzorging is dus noodzakelijk. Conditioner en een maskertje op tijd en stond is geen luxe. Ik heb al verscheidene conditioners geprobeerd en telkens kom ik uit bij Gliss Kur. Ik vind het gewoon een heel fijn merk waardoor ik er altijd terug voor kies. Deze keer had ik dus wel een straffere conditioner nodig, dus koos ik voor de Ultimate Repair Conditioner. Eens kijken of het mijn haar goed kon verzorgen.


De zwarte kleur van een verpakking belooft meestal niet veel goeds maar hier is het gewoon om aan te tonen dat het intensief zal herstellen. En dat zal het moeten doen. Ik kan zeggen dat mijn haar niet zo heel erg beschadigd is na het kleuren aangezien het ook niet echt een kleuring is maar een spoeling. Het verschil? Een spoeling is semi-permanent : je wast het het er geleidelijk uit bij elke wasbeurt. Is goed als je een compleet andere haarkleur wil maar je niet weet of het je wel zou staan. Bevalt het je niet, dan is het geen ramp aangezien het dus niet zo lang blijft. Soit. Back naar het onderwerp! Spoeling of niet, je haar kleuren is niet goed en een goede verzorging is dus echt nodig.



De ingrediƫnten in haarverzorging is voor mij wel belangrijk. Ik wil iets dat mijn haarschubben sluit, dat het versterkt en dat schade beperkt wordt. Een hele klus ! Er zijn zoveel producten op de markt en de juiste eruit kiezen, is het geheim. Gliss Kur heeft enorm fijne producten en dat voor een goed prijsje. Daarom dat ik ook altijd voor die producten kies. Wat vind ik nu van deze conditioner? Wel, ik werd aangenaam verrast. Ik kan eigenlijk heel weinig over deze conditioner zeggen : ik vind 'em fijn ! Mijn haar wordt er enorm glad van, voelt zacht en ziet er glanzend uit. De conditioner bevat vloeibare keratine, wat een natuurlijk eiwit is in het haar waardoor het het haar versterkt en er gezond uit laat zien. De geur vind ik op zich niet storend maar ben je niet voor geuren in een conditioner, dan raad ik je deze af. Ook zitten er parabenen en siliconen in, toch ook iets om in je achterhoofd te houden. Zit je daar niets mee in, dan is deze een match in heaven

De Gliss Kur Ultimate Repair Conditioner kan je vinden bij Kruidvat en de grotere supermarkt voor €3,39.

Welke conditioner gebruikt jij ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten