vrijdag 18 maart 2016

Herontdekking : NYC Big & Bold Bronzer

Je make-up collectie eens helemaal uitmesten zoals ik een paar weken geleden gedaan heb, is eens nuttig. Als je wil, kan je alles wegdoen dat je niet gebruikt en er iemand anders mee blij maken. Zo'n opruiming in het voorjaar is zowat traditie bij ons, het geeft je een fris gevoel om aan de lente te kunnen beginnen (en het is gewoon heel leuk om wat plaats te creëren voor nieuwe dingen, haha!). Maar natuurlijk kom je dan ook wat producten tegen die je gekocht had maar die je totaal vergeten was dat je deze nog had. Daarvoor dient deze categorie 'Herontdekkingen', het is zoals shoppen in je eigen collectie !


Mijn Rimmel bronzer is een paar dagen geleden opgegaan (herken je die nog van mijn lijstje met producten ik op een maand probeerde op te maken?). Het was al de 2de die ik van Rimmel heb opgemaakt: ik vind 'em gewoon zó fijn en dat voor een klein prijsje. Maar ik heb er nog genoeg, dus ik hoef niet meteen naar de winkel te rennen om een nieuwe te halen. Ik neusde eens tussen de bronzers en kwam deze van NYC tegen ! Ik had 'em een hele tijd geleden gekocht aangezien ik op zoek was naar de bekende 'Sunny' bronzer van NYC waar vele Amerikaanse YouTubers het over hebben. Helaas, volgens mij wordt 'ie niet eens verkocht in België (maar zeg het me zeker als ik het mis heb!). Maar deze leek me ook wel heel geschikt én is nog eens een koopje. En vooral : hij is enorm groot ! Je krijgt zo'n 17,1 g aan product wat, in vergelijking met een gewone bronzer (10 g) toch wel heel wat is dus je komt een tijdje toe.



Ik vind deze bronzer echt zo fijn ! Ik heb er nooit echt een review over geschreven maar eigenlijk had ik dat wel moeten doen. Mijn herontdekking geeft me daar nu de kans toe. Niet alleen vind ik het aantal product dat je krijgt voor de prijs meer dan oké, ook de verpakking (surprise!) : van degelijk plastic vooral heel stevig (en ik kan het weten want heb 'em al laten vallen, haha!). Ik heb altijd een beetje schrik met goedkope bronzers kopen aangezien ze snel te oranje uitvallen (en het laatste wat we willen, is eruitzien als een oempaloempa, toch?). Deze is gelukkig niet oranje. De bronzer van NYC is een tikkeltje warmer dan die van Rimmel maar nog steeds heel draagbaar. Om te contouren is 'ie echt te warm, daar heb je eerder een koelere poeder voor nodig. Als laatste is hij gewoon ook heel zacht zodat het aanbrengen makkelijk gaat, om nog maar te zwijgen van hoe goed 'ie uitblendt. 

Waarom was ik 'em nu vergeten ? Ik heb nog steeds dat houten kastje van Ikea waar ik jaren geleden mijn make-up ben in beginnen opbergen. Omdat de bronzer zo groot is, had ik 'em onderaan gelegd om zo de rest van mijn gezichtsproducten in mijn laatje te kunnen krijgen. Maar ja ... Als je iets onderaan legt, is dat gedoemd om vergeten te worden. In mijn achterhoofd wist ik het wel dat ik deze nog had liggen (don't judge me!). Ik ben alleszins heel blij dat ik 'em weer kan gebruiken, hij belandt vanaf nu in mijn everyday-bakje!

Wat heb jij onlangs herontdekt in je collectie ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten