vrijdag 11 maart 2016

Producten waar ik niet zonder kan

Mijn kast staat vol met producten die ik gebruik. Die ik gebruik met veel liefde. En toch kan ik er zo de producten uithalen die ik het liefst gebruik. Ik kwam op het idee voor dit artikel door Ellen toen ik afsprak met haar en Romina. Zij vertelde dat ze echt niet zonder het Clinique 3-stappen systeem kon omdat het zoveel goeds voor haar huid had gedaan (en ik kan erover meespreken!). Toen begon ik te denken: welke producten zijn voor mij echte must-haves, welke producten MOET ik echt hebben ? Voor jullie interessant welke producten I adore, voor mij een goede reminder als er ooit eens iets op moest gaan, of voor later als mijn smaak moest veranderen !

Stipt op 1 : mijn NARS oogschaduwbasis. Ik heb ‘em vorige zomer in Lille gekocht en sindsdien gebruikt ik (bijna) geen andere oogschaduwbasis meer. Ik heb ‘em op aanraden van Ingrid Nilsen gekocht omdat zij, zoals ik, ook vettige oogleden heeft en bij haar werkte deze wel (in tegenstelling tot de andere oogschaduwbasissen die ik al heb geprobeerd). Volgende keer als ik naar Sephora ga, neem ik er een back-up van mee! Een tweede product waar ik niet zonder kan, is het Catrice wenkbrauwkitje. Een heel prijsverschil met de oogschaduwbasis van NARS maar een product dat o zo goed werkt. Het kitje bevat 2 poeders om je wenkbrauwen mee bij te tekenen en in te kleuren. Ondanks dat het poeder is, blijft het enorm goed zitten. Ik heb er al eentje compleet opgemaakt en ben nu aan het volgende kitje bezig. Ik gebruik al een paar jaar niks anders voor mijn wenkbrauwen en er moet al veel gebeuren om dat te doen veranderen ! Nog iets van Catrice : de Prime & Fine Setting Powder. Ik blijf er bij : een van de beste poeders die je kan kopen. De poeder is ideaal voor mensen met een gecombineerde tot vette huid aangezien het je huid mat houdt gedurende de dag, beter zelfs dan de wat duurdere poeders die ik ooit gehad heb. En dat kan je zomaar bij de drogisterij kopen !



Ik gebruik niet veel highlighter en ook niet elke dag maar als ik er eentje gebruik, dan is het toch wel MAC ‘Soft & Gentle’. Het was mijn eerste highlighter die ik ooit kocht en het is ook mijn meest gebruikte. Hij is echt zó mooi en een beetje is meer dan genoeg zodat je met zo’n MSF jàren doet. En wat dacht je van de Make-up Revolution paletten ? Ik heb ze ondertussen iets meer dan een jaar en telkens betrap ik mezelf erop dat ik ze verkies boven de andere paletten die ik heb. De pigmentatie is goed, de kleurenkeuzes in 1 palette is schitterend en de ‘gewone’ palettes in combinatie met het matte palette is genoeg om een hele ooglook te maken. En heb ik je ook al verteld dat ze budgetvriendelijk zijn ? Als ik dan ook een verzorgingsproduct zou kiezen, dan kies ik voor mijn Garnier Micellair reinigingswater.  Het is zo’n fijn product om je make-up eraf te halen, zowel gezichts- als oogmake-up. Een product voor meerdere doeleinden, hoe fijn is dat ! Ik heb er al meerdere flessen van opgemaakt en ik blijf ‘em gewoon opnieuw kopen.

Zonder welke producten kan jij niet meer?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten