zondag 6 maart 2016

Snapshot


Weer een maandje voorbij, tijd voor een nieuwe Snapshot ! Ik deed vrolijk verder met mijn thesis, had een aantal enorm leuke momentjes deze maand en ik (eindelijk!) af met medeblog - en Youtubers.



Ik had een dagje vrij en rommelde heel mijn kamper is op. Ik haalde al mijn kasten leeg, bekeek elk ding dat ik had liggen/staan en besloot of het weg kon of niet. Een frisse start van het voorjaar, don't you think? Ook mijn make-up collectie moest eraan geloven, de declutter video's komen eraan!


Ik kocht dit mooie palette van de Treasure Trove collectie van Catrice bij Kruidvat en schreef er een review over. Spijtig genoeg was het niet echt positief ....


Ik ging naar de Boekenbeurs voor Ish en stond er met veel plezier aan te schuiven voor een handtekening. Toen Ellen me vroeg om mee te gaan aangezien hij in Leuven kwam signeren, moest ik daar niet lang over nadenken. Het was fijn om hem weer te zien. Het boek is - zoals je wel al kan raden - helemaal uit. Ik kijk al uit naar het volgende.


Nog helemaal starstruck!


Ik kreeg deze prachtige collectie van Orly binnen voor de lente, de blogpost erover kan je hier lezen.


Ik at mijn eerste keer sushi ! Verklaar me gek maar ik had voordien nog nooit sushi gegeten en blijkbaar is dat een schande, haha! We bestelden allerlei lekkere dingen en ik keek mijn ogen uit. En bij de eerste hap ... vond ik het lekker ! Ik had nooit gedacht dat rauwe vis iets voor mij zou zijn. Ik eet wel vis maar nu ook niet overdreven veel. Maar dit was toch voor herhaling vatbaar. Alleen met stokjes eten, moet ik nog goed oefenen.


Jaaaaaa! De tickets voor de Harry Potter exhibition zijn geboekt ! Ik groeide op met HP, was grote fan van de boeken. Toen ik hoorde dat er ook een exhibitie naar Belgiƫ kwam, heeft het niet zo lang geduurd eer ik tickets had (bedankt Kelly!). Can't wait!


Hoe lief ! Een paar meisjes uit de klas van mijn broer volgen me ook. Dus tijdens een niet zo interessante les maakten ze een lijstje met welke video's ik nog zou moeten filmen. Ik weet me de komende weken wel bezig te houden, thanks !


Werk, werk, werk ...



Ik sprak af met Ellen en Romina, een soort bloggersmomentje. Wat was het fijn ! Vlotjes over make-up en Youtube babbelen, het kon allemaal ! Ik kende ze alleen van het internet en ik wist niet of het in het 'echt' ging klikken maar die vrees was voor niks want het zijn stuk voor stuk prachtige dames met dezelfde passie dan ik : beauty en alles wat daar bij hoort. We konden uren doorgaan over fijne producten of YouTube. Het klikte meteen, iets om snel over te doen dus !


Aangezien ik tijdens de examens jarig was, stond ik nog een feestje achter. Wel, een echt feestje zoals in mijn puberjaren was het niet (ik word al oud, weet je wel) maar een lekkere brunch op een zondagmorgen zag ik wel zitten. En mijn vriendinnen ook. 

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten