vrijdag 15 april 2016

Trend : blauwe make-up

Blauw is een knalkleur, een kleur die je niet zomaar voorbij kan laten gaan. Zeker in de lente en zomer mogen de knalkleuren weer buitenkomen. De trend voor dit seizoen ? Blauwe make-up! 'Niets voor mij.' denk je? Wel, misschien kan ik je van gedachte doen veranderen als je onderstaande foto's wilt bekijken. Blauw kan namelijk wél draagbaar zijn, je moet het alleen weten combineren.



Dé manier om blauw te combineren, is het te balanceren met warme tinten, het tegenovergestelde van het kleurenspectrum. Perziktinten is daar een mooi voorbeeld van. Zoals je op bovenstaande foto wel kan zien, balanceert die kleur mooi de blauwe kleur op de ogen.


Natuurlijk kan je zo extreem gaan als je maar wilt. Als je comfortabel bent met het dragen van dit soort looks, go for it ! Maar het kan natuurlijk ook subtieler. Gewoon een fijn blauw lijntje op je bovenste wimperrand, met daarover wat blauwe oogschaduw. Ik heb het vaak gedaan als ik mijn zwart wat beu was. En het is een subtiele manier om wat kleur in je dagelijkse look te brengen. Het valt niet meteen op maar het is er wel. Voor het uitgaan, zijn er geen regels. Een blauwe smokey eye, waarom niet ?


Binnenkort maak ik een filmpje hoe je blauw draagbaar kan maken !

Wat vind jij van deze blauwe trend ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten