vrijdag 6 mei 2016

Instagram accounts die je MOET volgen

Ik verslijt heel wat uurtjes op social media, dat geef ik graag toe. Overdag is dat misschien wat minder aangezien ik in het labo sowieso geen WiFi heb maar eenmaal thuis haal ik die schade goed in. Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat... Ik check het allemaal voor ik ga slapen. Voor Instagram heeft de laatste tijd mijn hart gestolen doordat ik een paar accounts volg die echt de moeite waard zijn, gaande het om hun foto's of grappige teksten. Eens benieuwd of jij deze ook al volgt!


1. Temptalia
Wie een beautyliefhebber is, moet zeker Christine volgen - aka Temptalia. Ik volg haar al heel wat jaren. Waarom? Zij is meestal de eerste die de nieuwtjes verspreid over nieuwe producten wanneer ze nog maar net op de markt zijn of zelfs nog niet eens in de winkels liggen. Altijd leuk om te weten wat er binnenkort te verkrijgen valt!

Swatches up on the blog of @bitebeauty Amuse Bouche lipsticks! @liketoknow.it www.liketk.it/2bE7W #liketkit

2. Kimterstege
Zoek je inspiratie qua ooglooks of kijk je gewoon naar mooie make-up? Dan is het account van Kim zeker de moeite waard. Wat een mooie foto's ! Je krijgt meteen zin om zelf je paletten boven te halen en er iets van te maken. Make-up is creatief zijn, dat heeft zij zeker bewezen. Haar foto's zijn dan ook prachtig!

πŸ’› MADE OF GOLD πŸ’› For day 32 of my #100daysofmakeup I did this very simple golden lipart. *-----------------------------* PRODUCTS USED I used @anastasiabeverlyhills Craft Liquid Lipstick all over te lips. I applied @mehronmakeup Metallic Powder in Copper mixed with @makeupstudionl Seal It on my top lip. And on the bottom lip and fingers I mixed it with Elisabeth Arden 8hr cream to get a thicker consistency. *-----------------------------* Day 3️⃣2️⃣ of 1️⃣0️⃣0️⃣πŸ’› #kimterstege

3. Smoothieworld
Can you tell I'm into smoothies? Ik denk dat mijn vrienden nu wel stilletjes aan gek beginnen te worden van mijn smoothie obsessie. What can I say? Ik vind het zo lekker en het is gewoon zo makkelijk mee te nemen over al naartoe. Ik maak meestal dezelfde combinaties maar ik vind het ook wel eens leuk om te experimenteren met nieuwe dingen. En daarvoor heb ik niet altijd inspiratie. Daarom is dit Instagramaccount zo handig: inspiratie genoeg!

OMG YUMMYπŸ˜πŸ˜‹ recipe by: @_theblondesunshine_ 1 mango 1 maracuja 1/2 cup raspberries 1 banana 2 carrots 1 cup coconut water DIRECTIONS: Blend until smoothπŸ˜‹ #Smoothie_World
4. Sarcasm only
Dit is het perfecte Instagram account voor jou als je echt een sarcastisch persoon bent. Ik hou op tijd en stond wel eens van een goede sarcastische uitspraak en de quotes die dan ook hier voorbij komen, zijn zo accuraat dat ik er spontaan mee moet lachen. Dus hou je af en toe van wat sarcasme, dan is dit account echt wel een aanrader!



Welk Instagram account moet ik volgens jou nog volgen?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten