zondag 26 juni 2016

Beautynieuws !


Dat het bijna grote vakantie is, moet ik jullie niet vertellen. We hebben het met z'n allen zo hard verdiend (al zeg ik het zelf, haha!). Ik was pompaf na de verdediging van mijn thesis donderdag maar ondertussen zijn we die verdediging al lang vergeten en kijk ik uit naar de fijne planning voor de komende weken. Maar ondertussen: beautynieuws van deze maand!


1. Catrice 'It Pieces' collectie

Deluxe Glow Highlighter - €4,59

 Prêt-a-volume Smokey Mascara - €4,59

Shine Appeal Fluid Lipstick Intense - €3,99

Prêt-a-Lumière Longlasting Eye Shadow - €3,99
 Matt 6hr Lip Artist - €4,99

Ultimate Nail Lacquer - €2,89


2. OPI 'Nuances of Neutral' - €18,98
Geen grote fan van felle kleurtjes? Dan is deze nude lijn van OPI misschien iets voor jou! Zachte tinten die zowat iedere huidskleur flatteert. Nagellakken voor de zomer hoeven niet fel te zijn, jij kiest nog altijd wat je draagt! Deze collectie is alvast een schot in de roos als je het mij vraagt. Uiteraard bestaan er zoals altijd weer kleine setjes van de nagellakjes, deze kosten €44,45. Verkrijgbaar bij geselecteerde salons en in de webshop van OPI.



3. Nivea Hairmilk - €3,39
Je leest het inderdaad goed: haarmelk. Melk voor je haar. Geen gewone melk, natuurlijk niet. Dit nieuwe product van Nivea bevat niet alleen melkproteïnen maar ook Macademia olie om je haar te verzorgen en te laten glanzen, ideaal om droog en verzwakt haar terug te herstellen zonder te verzwaren. Verkrijgbaar bij Kruidvat en de betere supermarkt.


Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten