zondag 12 juni 2016

Make-Up Revolution Beyond Flawless Eye Shadow Palette

Ik sprong een gat in de lucht toen ik hoorde dat Make-Up Revolution, het Britse merk waar ik speciaal voor naar Londen ging, te koop zou zijn bij Di. Het merk is enorm budgetproof maar daar moet de kwaliteit niet voor inboeten. Vooral van de oogschaduwpaletten ben ik enorm tevreden en heb er dan ook 3 mooie versies van in mijn collectie steken. Toen ik ontdekte dat er ook nog een 4de palette van bestond - met meer roze/taupe tinten - wist ik dat ik deze ook graag wilde. Het Beyond Flawless palette werd dan ook zeer kort daarna de mijne.


Net zoals de andere 3 voorgangers is ook dit een palette met een stevige plastic verpakking. Het nadeel met deze zwarte verpakking is dat je elk krasje kan zien, zoals bovenstaande foto wel toont. Helemaal krasvrij zal het niet blijven. Het palette bevat 32 oogschaduws gaande van lichte tot donkere kleuren, van koele tot warmere tinten. Zelfs hier en daar een matte tint vind je terug, als is dat bij dit palette wel beperkt. Alle paletten van MUR hebben een eigen 'thema' als ik het zo mag zeggen. Je hebt het matte palette, je hebt de warmere tinten allemaal verzameld bij elkaar, ... Deze is meer naar de rozige, warmere kant; al zitten er ook mooie brons/gouden en taupe tinten erin verwerkt. Met deze 32 tinten kan je heel wat kanten uit qua ooglooks.



Make-up paletten geven me altijd een hit or miss gevoel. Sommige kleuren zijn enorm gepigmenteerd en moet je een beetje mee oppassen; andere kleuren zijn niet zo schitterend waardoor ik alleen met glitter achterblijf. Bij de vorige 3 paletten was dat net hetzelfde; de ene kleur was al beter dan de andere. Dat is hier ook het geval maar eigenlijk veel minder! Ik kan op 1 hand de kleuren tellen die ik niet zo fijn vind.

Eerste rij

Tweede rij

Derde rij

Vierde rij

Kan je al zien waarom ik dit palette fijn vind? Het is een perfecte combinatie van gouden en roze/taupe tinten, net de kleuren die ik het meeste draag. Door zowel donker als licht kan hier enorm veel looks mee maken. Doordat het palette ook niet zo groot is, kan je het perfect mee op reis nemen want buiten de mooie 32 tinten heb je ook een pracht van een spiegel.


De kleuren lijken op mijn oog een beetje in elkaar over te vloeien. Ik gebruikte Spice over heel het ooglid, Sand Dune in de arcadeboog om alles mooi uit te blenden. Een mix van Cocoa en Bistre gingen in de buitenste ooghoeken met als highlighter onder de wenkbrauw Flawless. De kleuren brengen mooi aan, hebben geen fall-out en blenden mooi in elkaar. Ze voelen niet stroef aan wat zeker een groot pluspunt is! Alleen de zwarte Nightfall is wat aan de drogere kant.

Jep, weer een favoriet van Make-Up Revolution. Dit en de andere paletten zijn zeker hun geld waard !

Je kan de verschillende Make-Up Revolution paletten vinden bij Lookiss by Di voor €10,99 per stuk.

Heb jij een Make-up Revolution palette in je bezit ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking: