vrijdag 22 juli 2016

Absurd: 100 lagen make-up

Ik schuim vaak YouTube en andere blogs af voor nieuwe informatie, challenges en ideeën. Maar deze 'trend' in het YouTube wereldje is wel heel absurd: 100 lagen van een bepaald make-up of ander beautyproduct aanbrengen. Ik zag het eerste filmpje op Facebook verschijnen. Je kent dat wel: zo'n kort filmpje van enkele seconden lang die je feed met honderden van zo'n filmpjes te verwerken krijgt. Normaal let ik er zo niet op maar deze was met nagellak, dus ik stopte met scrollen en startte het filmpje. Toen ik klaar was met kijken, zat ik gewoon met open mond achter mijn computerscherm. Hoe absurd was dit !

Het bleef niet bij nagellak alleen. Al snel volgden video's met 100 lagen liquid lipstick, foundation en highlighter. De resultaten waren verbluffend. Uiteraard weet ik dat dit om te lachen is, niemand gaat met 100 lagen foundation naar zijn/haar werk. Het fascineerde mij aan de ene kant ook wel. Iemand heeft gewoon op een morgen gedacht: 'Laten we even 100 lagen van product X aanbrengen en kijken wat het geeft. We filmen dat en zetten het op YouTube.' En voor je het weet is het een hit. De filmpjes van deze challenges zijn ondertussen al zoveel keer bekeken dat het een echte hit is. Om jullie een idee te geven en jullie een beetje te vermaken op een vrijdag; hier enkele video's die ik tegenkwam.



Wat denk jij over dit concept?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Ik vond het met de nagels wel leuk, maar ergens stoort het mij dat ze het nu met alles doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was eerst als grappig bedoeld maar gaat er nu inderdaad een beetje over ...

    BeantwoordenVerwijderen