vrijdag 29 juli 2016

Wishlist of the Month: Amerika editie

The word is out: ik ga naar Amerika. Na lang nadenken en dingen wikken en weg, is het besloten. De maanden die gepasseerd zijn, had ik al verscheidene ‘hints’ gegeven dat ik iets spannends zou meemaken (opeens is het artikel over introvert zijn toch een beetje duidelijker?). En of het spannend is! De documenten zijn ondertussen allemaal in orde, visum is goedgekeurd dus ik kan beginnen aftellen. Als beautyblogger ga ik er mijn hartje kunnen ophalen. Sephora, fijne drugstore merken die daar te koop zijn, … Natuurlijk ga ik niet onvoorbereid! Ik geef jullie een ideetje van mijn wishlist !



Iets wat helemaal bovenaan de lijst staat, is het Sweet Peach palette van Too Faced.  Telkens als ik in het buitenland ben en er iets nieuws van Too Faced, dan moet ik het is bekijken. Too Faced is zo’n merk dat mijn hart heeft gestolen. De kwaltieit/prijsverhouding, de verpakking, … Het plaatje klopt gewoon. Pas op, het heeft even geduurd eer het merk een nieuwe liefde werd want zoals bij alle merken zijn niet alle producten even goed. Als het Sweet Peach palette lijkt op zijn voorganger, de Chocolate Bar palette, dan is dit ook weer een aanrader. Laten we hopen ! Verder staat ook het Stila 'Soul Eyes Are The Window' palette op mijn verlanglijstje. Deze wil ik echt al zo lang maar aangezien Stila moeilijk te verkrijgen is (of je moet al een mooie duit neertellen voor verzendkosten), zie ik nu mooi mijn kans! Ik ben nog aan het twijfelen want er zijn nog meer prachtige exemplaren die er bestaan. Ik zal ter plekke wel beslissen!



De Milani Baked Blushes. Wie heeft er nog niet van gehoord ? Ze zijn all over YouTube en ze zien er gewoon echt prachtig uit ! Nu ik bovenstaande foto zo zie, kan ik echt niet kiezen welke ik zou willen. Allemaal is zo een beetje ... hebberig? Maar eenmaal ik daar ben, moet ik toch een beetje van de privilege gebruik maken niet ? 
Een concealer die ik al lange tijd wil proberen, is de Bye Bye Under Eye van It Cosmetics. Ook hier heb ik alleen maar positieve dingen over gehoord. Ik heb altijd last van wallen, hoeveel ik ook slaap of water drink. Af en toe eens wat theezakjes of komkommers op mijn ogen helpt een beetje maar is absoluut niet voldoende om mijn wallen te doen verdwijnen. Concealer is daarom het perfecte redmiddel. Ik heb een aantal favorieten maar natuurlijk - omdat het net favorieten zijn - zijn ze bijna op. Deze wil ik al een tijdje proberen aangezien hij blijkbaar toch zo goed is. 

Nog aanraders die ik van jullie moet bekijken ? Laat het me zeker weten!

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking:

  1. Het Sweet Peach palette staat ook op mijn verlanglijstje, wat een beauty! De Milani blushes wil ik overigens ook al een lange tijd uitproberen, maar het is er nog niet van gekomen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen