vrijdag 26 augustus 2016

Colourpop Lippiestix - Cami & LBB

Een populair product in beautyland, een product dat ik in handen wilde hebben: de Lippiestix van Colourpop. Samen met de oogschaduws, had ik ook 2 Lippiestix besteld omdat ik er zó nieuwsgierig naar was. De oogschaduws waren al een schot in de roos, dus ik hoopte dat deze lipproducten me ook niet zouden teleurstellen. Ze gingen in de test !


Ik koos voor de kleuren Cami en LBB; kleuren die elkaars tegengestelde konden zijn. De ene liefelijk roze - je alledaagse my-lips-but-better kleur - , de andere een fellere bessenkleur. Ik wou van beiden kleurcategorieën er op z'n minste eentje proberen en als het mij zou bevallen, kon ik er later misschien nog meer bestellen. Ik vind de verpakking van de Lippiestix helemaal on point. Ik vind ze daardoor gemakkelijk in gebruik ! Geen gedoe met slijpen, gewoon draaien om er meer product uit te krijgen. I like !



LBB - Cami

Ze zijn enorm gepigmenteerd en brengen heel gemakkelijk aan. Wel voelen ze wat droog aan maar heb je daar geen problemen mee, dan zijn deze echte aanraders ! De kleur trekt echt in je lippen waardoor het geen kant meer op kan eenmaal aangebracht. Met de lichtere kleuren kan je nog makkelijk foutjes verdoezelen, dat is al iets moeilijker als je met een fellere kleur de mist in gaat (een lipkwastje kan daar de oplossing voor zijn!). Natuurlijk moet ook de houdbaarheid getest worden ? En daar slagen ze met glans in ! Een hapje en een drankje overleven ze met gemak. Let wel op: wanneer je iets vettigs eet, slijt de kleur aan de binnenkant van je lippen wel weg. Gewoon even bijwerken dan en het probleem is opgelost !


Cami


LBB

Ik ben in het algemeen al fan van lipproducten en zeker diegenen die nog eens goed blijven zitten, maar ik denk dat ik mijn nieuwe favorieten heb gevonden. Ze zijn gewoon zó fijn! Iedereen was er zo enthousiast over en dat ben ik - na het testen van deze 2 - zeer zeker ook. Voel ik een nieuwe verslaving opkomen?

De Colourpop Lippiestix kan je vinden op de Colourpop website voor $5 per stuk. Verkrijgbaar in 76 (!!) verschillende tinten.

Kies jij eerder voor nude of fel op je lippen?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking: