zaterdag 13 augustus 2016

Filmpje : 5 minute make-up challenge

Soms moet het snel gaan 's morgens. En dan bedoel ik ook heel snel. Maximum 10 minuten de tijd om je aan te kleden, je haar en make-up te doen. 10 minuten is voor mij al een hele opgave, maar wat als we dat aantal minuten nog eens halveren? 5 minuten lijkt mij gewoon niet te doen, een echte challenge. Bij deze : ik deed 'em voor jullie ! Benieuwd naar hoe ik het er vanaf bracht ?




Zou jij het kunnen binnen de 5 minuten ?

Stay gorgeous !

Anke

2 opmerkingen:

  1. Wow, ik ben onder de indruk! Je hebt eigenlijk een full face make-up erop gekregen binnen de 5 minuten! Zoals je zei, is het wel een neutrale look, maar toch! Ik heb deze challenge ook een tijdje geleden gedaan, maar heb eigenlijk foundation, bronzer en highlighter en zo meteen geskipt omdat dat me zoveel tijd ging kosten. Maar bij jou is het wel gewoon gelukt! Ik volg je via youtube en wou eerst daar een reactie achterlaten, maar zag dat je reacties uitgeschakeld had voor deze video, waarom als ik vragen mag? Ik snap het als je liever mensen hier op je blog hebt, maar ik vind het zelf altijd heel erg leuk om via youtube te reageren en te kijken, omdat ik sowieso vaker op youtube zit en meerdere mensen daar volg. Ik vind het dus wat jammer, maar hier een reactie achterlaten ging natuurlijk even goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, het was een echte challenge, haha ! Ja, ik heb dat van in het begin al gedaan eigenlijk, zo de reacties uitgeschakeld maar ik krijg wel van meer mensen de vraag waarom ik dat doe. Misschien moet ik dan toch even de reacties openzetten voor iedereen zodat jullie daar op de video ter plaatse kunnen reageren. Dank je wel voor je feedback !

    BeantwoordenVerwijderen