maandag 1 augustus 2016

Snapshot


Juli is voorbij, hello August! Het begint cliché te worden maar het lijkt alsof ik de Snapshot van juli nog maar net heb gemaakt. Anyway ... Ik heb weer een aantal fotootjes die ik met jullie wil delen. Een aantal leuke dingen stonden op de planning maar er moest natuurlijk ook gewerkt worden. Kijk je mee ?




Ik studeerde af en had de dag erna een leuk etentje met vriendinnen die ik zowat mijn hele leven ken. Het was leuk om nog eens bij te praten, info uit te wisselen en gewoon gezellig samen te zijn na al dat gezwoeg na de examens en werk. 


En als ik werk zeg, dan zeg ik ook inderdaad werk. De vakantiejob was namelijk begonnen! Geen normale bureaujob voor mij dit jaar, maar gewoon in het labo. Ik werkte verder aan het thesisproject van mijn klasgenoot, en dat samen met hem. Wij komen goed overeen dus die maand is echt voorbij gevlogen. Werk voelde niet aan als werk, wat sowieso een pluspunt is, haha!


En na het werk: een terrasje met bijhorende cocktails !


Niet ver van ons brandde een tijdje geleden een heel tuincentrum af. De rookpluimen waren tot bij ons in de tuin te zien. Toen wisten we nog niet wat er aan de hand was dus namen we de fiets en volgden de dikke rookpluim. We bleven maar fietsen maar het leek gewoon heel ver te zijn dus keerden we maar terug. Eenmaal thuis hoorden we dan het nieuws dat het het tuincentrum in de buurt was dat in de as was gelegd.


Het zalige weer kwam eraan, gezellige avonden spenderen met vrienden hoort daar dus ook bij.


Jarige collega en warm weer geeft de garantie dat ze ijsjes trakteert!



En toen had ik een sushi date met deze girls ! Ik sprak af met Ellen, Stefania en Romina in Leuven om sushi te gaan eten en lekker bij te praten. Een bloggersdate !


Amerika begint af te korten en dus moest alles in orde zijn qua documenten en visum. Een heel gedoe want het blijft niet bij 1 blaadje dat in orde moet zijn. Ik vertrok richting ambassade voor een interview om te kijken of ik een visum kreeg. And I did! Na - vooral - lang wachten, kreeg ik te horen dat ik mijn visum zou opgestuurd krijgen. Nu komt het pas écht dichtbij.


21 juli. Nationale feestdag. Het was die dag enorm warm en in plaats van me binnen te zetten voor TV, zat ik lekker in het water met een boek. Een beetje kleur op doen, wat literatuur verslinden... Ideale manier om een vrije dag te spenderen.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten