zondag 2 oktober 2016

Snapshot


September was een hectische maar vooral enorm spannende maand. Ik ging op vakantie in Frankrijk waarna ik afscheid nam van vrienden en familie voordat ik naar Amerika vertrok. Vandaag mijn foto's van afgelopen maand.




Mijn maand september begon in het zonnige Frankrijk. Na mijn harde werk voor mijn thesis en vakantiewerk had ik nood aan een week platte rust. Mooi weer, een zwembad, af en toe eens een bezoekje brengen aan de plaatselijke dorpjes. Ja, daar had ik een heel jaar naar uitgekeken.


Onze honden gingen niet mee naar Frankrijk aangezien ze de hitte daar niet zouden aankunnen. We deden ze naar hondenhotel waar ze de tijd van hun leven hadden. Het weerzien was eens zo plezant na de vakantie.

 

'Now You See Me 2' stond al lang op het lijstje om te gaan bekijken. Zo gezegd, zo gedaan !


Aangezien het mijn laatste weken in Belgiƫ waren, wilde ik nog zoveel mogelijk mensen zien voor ik vertrok. Even snel een lunchdate tussendoor, is altijd leuk !


En dan: het afscheidsfeestje. De vlog hebben jullie kunnen zien. Het was vooral een emotionele avond. Zowel vrienden als familie waren er nog een laatste keer voor ik vertrok. Ik dacht me te sterk te houden maar dat is uiteindelijk toch niet gelukt. Ik zie ze daarom allemaal veel te graag.


Maar goed: met een klein hartje vertrok ik op zondag 18 september op Zaventem om zoveel uren later op Amerikaanse bodem te landen. Ik was pompaf maar o zo blij dat ik het gehaald had. De volgende dag had ik al onmiddellijk school. Omdat de school al uit was om 14h, hadden we nog tijd genoeg om het strand te verkennen. Het uitzicht kon niet beter zijn.


En daarna was het tijd om de plaatselijke 'mall' te gaan ontdekken. Bath & Body Works stond bovenaan het lijstje (samen met Sephora natuurlijk, haha!) om eens binnen te gaan. De kaarsen zijn to die for. Voor ik vertrek sla ik hier sowieso wat kaarsen in.


Mijn eerste avontuur op een Amerikaanse bus. Het verhaal hebben jullie al kunnen lezen en binnenkort verschijnt dat ook nog eens in de eerste Amerikaanse vlog !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten