vrijdag 11 november 2016

NYX Soft Matte Lip Creams

Al veel gezegd en over geschreven. Al veel producten van verkocht en sinds kort ook een paar winkels in België: NYX. Voordat ik naar Amerika vertrok, had ik geen tijd meer om naar de NYX winkel te rennen en al die mooie make-upjes te bekijken. Gelukkig was er nog zoiets als CVS hier waar ze dit merk verkopen. Ik had voordien al een paar NYX make-upjes besteld bij Boozyshop maar er werd een soort verbod opgelegd zodat geen enkele webshop nog NYX mocht verkopen. Dus moest ik hier maar even mijn schade inhalen. Te beginnen met : de Soft Matte Lip Creams.


NYX heeft hele mooie producten, dat moet ik de beautyliefhebbers onder jullie niet vertellen. De Jumbo Eye Pencils waren vroeger een schot in de roos om als gekleurde basis onder je oogschaduw te gebruiken (I admit, ik verwaarloos ze nu wel een beetje...). Maar ook het nieuwe contourpalette, de single oogschaduws en de lipproducten zijn producten waar je best eens wat langer de tijd voor neemt om ze dichterbij te bewonderen. De Butter Glosses hadden mijn hart al gestolen sinds ik ze op YouTube zag verschijnen. Maar om ze te bestellen en nu zoveel verzendkosten te betalen ? Nee, dat had ik er ook niet voor over. Gelukkig dat ik dat niet gedaan heb en gewoon geduldig ben geweest want ik kocht er hier 2: Antwerp en San Paulo.

Antwerp - San Paulo

De Soft Matte Lip Creams worden omschreven als : "A glossy color with sheer to medium courage that melts onto your lips without feeling sticky." Ja, als er 1 ding is waar ik niet tegen kan, is het wel sticky lipgloss. Ht gevoel dat je haar erin blijft plakken... Vreselijk ! Als ik de swatches zo naast elkaar bekijk, lijken ze heel hard op elkaar. Dat zijn ze nochtans niet! Antwerp is een liefelijk rozig kleurtje, geschikt voor elke dag. Hij is iets feller dan je standaard nude. San Paulo daarentegen is perfect voor een avondje uit, echt een knalkleur. Beiden brengen makkelijk aan en geven geen streperig effect. Nog een pluspunt ? De vanillegeur ! Je eet natuurlijk geen pure lipgloss maar een lipglossje met een geurtje, heeft altijd een streepje voor.

Antwerp

San Paulo

Het matte effect vind ik bij deze kleurtjes enorm mooi. Wel had ik wat schrik dat, door het matte effect, ze mijn lippen enorm zouden uitdrogen. Dat is niet het geval ! Ze voelen aan als suède als je met je lippen over elkaar wrijft. De kleur blijft goed zitten, ook als je een hapje hebt gegeten. Dit zijn geen gewone lipglossen, ze zijn super !

De NYX Soft Matte Lip Creams kan je vinden bij de NYX winkel voor €7,65 per stuk.

Heb jij er al in je bezit ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten