woensdag 30 november 2016

Snapshot


Weer een maand voorbij, weer een maand in foto's die ik met jullie kan delen. Ik ging naar Universal Studio's, ging naar The Cheesecake Factory en had een geweldige tijd in het stadje dat Santa Barbara heet. Kijk je mee ?






Halloween in België is geen Halloween in Amerika. We kregen de opdracht om verkleed naar school te komen. Aangezien ik Halloween zie als ik iets creatief wou ik wel eens de unzipped face proberen. Is niet al te moeilijk en heeft toch zo zijn effect (al zeg ik het zelf, ik kreeg er toch hele fijne commentaar over!). De Halloween vlog kunnen jullie hier terugvinden. 


Zo'n 22°C graden hier. Tijdens de pauze op het balkon van de school zitten. I wouldn't want to be anywhere else...


Alleen voor deze uitzichten zou ik al terugkomen!


Moochie achterlaten in België deed een beetje pijn. Gelukkig hebben ze hier Yoghurtland: froyo dus ! En zó lekker! Ik krijg gewoon al terug honger als ik ernaar kijk.


En dan de grote dag: naar Universal Studios. Het was misschien wel wat aan de dure kant maar het was het helemaal waard. De dag vloog zo voorbij. Ik heb enorm veel leuke en bijzondere dingen mogen meemaken (op een echte Walking Dead scène rondgelopen, ik werd omgetoverd in een Minion, etc.). Was wel eens fijn om van de lessen weg te zijn en dit te mogen bezoeken. 


Aangezien we zowat de tijd uit het oog verloren, was het al sneller 20h zonder te hebben gegeten. We moest nog zo'n 2 uur rijden naar Santa Barbara dus we kregen allemaal wel wat honger. Wat kwamen we onderweg tegen? The Cheesecake Factory. Al zoveel dingen over gehoord en ik wilde weten of alle lovende kritiek waar was. Alleen ... moesten we 2 uur geduld hebben voor een zitplaats. Ons niet gezien dus namen we gewoon een stukje mee en aten we het lekker buiten op. Ik heb een nieuwe verslaving jongen, dat verzeker ik jullie. De cheesecake was zo lekker maar o zo zwaar. De helft heb ik maar mee naar huis genomen om de volgende dag nog een beetje verder te genieten.


Van het plezier de ene dag, naar het huiswerk de andere. Buiten plezier moest er ook een beetje gewerkt worden natuurlijk.


Dit ding? Een orgaan. Klink vreemd maar is iets heel speciaal. Een vriendin nodige me uit om naar een stomme film te gaan kijken (De Klokkenluider van de Notre Dame) waarbij de achtergrondmuziek werd gespeeld door dit enorme ding hier. Ik wist eerst niet goed of het wel mijn ding zou zijn maar achter had ik absoluut geen spijt dat ik mee geweest was. Het was iets magisch, dat kan ik je vertellen.


Onze leerkracht vertrok voor bijscholing naar Vancouver, Canada en aangezien hij het zo erg vond om ons achter te laten bij een andere leerkracht (geloof mij, onze leerkracht ziet ons echt heel graag!) bracht hij als 'cadeautje' donuts mee van Dunkin Donuts. Aangezien alle donuts met mokka waren (lees: niet goed voor mijn cafeïne allergie), koos ik voor deze Boule de Berlin (?, soort  van). Enorm lekker!



En dan het hoogtepunt van deze maand: Thanksgiving. Ik keek er zo hard naar uit om deze feestdag eens te mogen meemaken. Het was boven alle verwachtingen. De blogpost konden jullie hier lezen. 



De feestdagen komen er met rasse schreden aan. Thanksgiving is net gepasseerd en nu duurt het echt niet lang meer totdat het kerst is. Nog voor het Thanksgiving was lag er al genoeg van kerstdecoratie in de winkels. Zelfs Belgische chocolade ... die blijkbaar in Polen werden gemaakt.

Stay gorgeous!

Anke

0 reacties:

Een reactie posten