zondag 13 november 2016

Trend : Burgundy

Nu ik hier in een ander land zit, kan ik mijn ogen de kost geven in verband met trends. In Belgiƫ zijn er trendsetters maar dat is uiteraard in Amerika ook het geval. Aangezien het nog volop zomert, kan ik hier moeilijk van wintertrends spreken aangezien ik hier echt niemand met dikke truien en lange broeken zie (alhoewel: er zijn een paar uitzonderingen). Maar er is wel een kleur die ik altijd terug zie komen, zomerse temperaturen of niet: burgundy.


Deze kleur was vorig jaar ook een dikke hit en ik denk dat ook het komende seizoen deze kleur niet weg te denken is uit onze kleerkasten. En hoe kan het ook anders? Het is niet alleen omdat het in de paarse categorie valt (en dus een van mijn lievelingskleuren is) dat ik daarom enthousiast ben, je kan het ook combineren met allerlei andere tinten. De onderstaande outfit vind ik dan ook echt de max. Ik heb alvast de burgundy Vans op het oog !


Accessoires ? Die zijn amper nodig (maar een gouden kettingkje of armbandje kan nooit kwaad). De kleur is op zich al een accessoire dat je niet veel anders meer nodig hebt om de look af te maken. Verbaast het je dat ik daarom al een hoodie in deze kleur gekocht heb?

Een kleur die in jouw kleerkast thuishoort?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten