woensdag 16 november 2016

Wishlist of the Month : Holiday Edition

The most wonderful time of the year komt er weer aan: de feestdagen. De fijnste tijd om de leukste cadeautjes voor elkaar te vinden. Geloof mij: elk jaar wordt het moeilijker om origineler te zijn dan het jaar ervoor.  Vandaag laat ik jullie mijn wishlist zien, misschien kan je een beetje inspiratie halen als je een cadeau zoekt voor een beautyliefhebber.

Sephora heeft voor elk budget leuke cadeausets. Ik ben zelf vorige week al eens gaan neuzen en heb onder andere al een paar dingen gekocht voor verjaardagen die ik al gemist heb of die ik nog ga missen. Het leuke aan deze cadeausets is dat je echt waar krijgt voor je geld. Meestal zijn het miniaturen van producten die tesamen verpakt worden. Niet alleen kan je zo verschillende producten cadeau doen, je doet er ook een goede zaak aan om de gift set te kopen. Als je al de producten los van elkaar zou kopen, zou je veel meer geld kwijt zijn. Win-win situatie dus!  Deze gift set van Benefit (€ 48,95) bijvoorbeeld vind ik echt geweldig. Je krijgt al hun topproducten in miniatuurvorm met een waarde van €80!

Ook Ici Paris XL doet altijd mee aan het maken van geschenksets. Je vindt hier echt soms goede koopjes! Een parfum zoals J'adore van Dior gaat nooit uit de mode, net zoals Amor Amor van Cacharel. En wat goed is ? Met de feestdagen zijn ze verpakt in een kit met meestal een body lotion of andere verrassingen! La Vie Est Belle (€74,95) bevat bijvoorbeeld een douche gel en body lotion in dezelfde geur. Ideaal om het aan een echte parfumliefhebber te geven (ja mama, ik heb u in gedachten nu!).

Als we feestdagen zeggen, dan zeggen we ook ongetwijfeld Lush. Ik vind het zo fijn om Lushproducten als cadeau te geven omdat je er ook echt iets mee kan doen. Een zalig bad na een lange werkdag of een lekker scrubje : je kiest het allemaal zelf en niemand zal er 'nee' tegen zeggen. Ook heeft Lush al zelf samengestelde geschenksets zoals deze Blooming Beautiful (€13,95). Uiteraard ga je zo duur als je zelf wilt!

Als laatste heb ik niet echt een beautygerelateerd iets, maar iets wat iedereen wel kan gebruiken denk ik (toch diegene die het leuk vinden om mooie foto's te maken!). Deze wireless printer van Urban Outfitters (€110). Door 'em te connecteren met je iPhone via Bluetooth kan je gemakkelijk je foto's, die je met je iPhone gemaakt hebt, afprinten. Heel leuk om cadeau te geven aangezien iedereen tegenwoordig toch foto's maakt met zijn/haar smartphone? Momenten vastleggen en printen maar!

Heb je nog ideeën of suggesties voor cadeautjes, dan hoor ik het graag!

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten