maandag 26 december 2016

Beautynieuws !


Allereerst hoop ik dat jullie een fantastische kerst hebben gehad! Hier was het heel mooi weer en zo'n 15°C dus een echt kerstgevoel had ik niet echt, haha! Het einde van het jaar nadert wat zoveel betekent ik al persberichten binnen krijg voor begin 2017. Fantastisch ! Ik kan nog niet alles laten zien, ik heb embargo's waar ik me aan moet houden maar diegene die ik je al kan laten zien, doe ik vandaag !


1. Essence 'Winter Glow' collectie
Koele, grijze tinten met een tintje rood : dat zijn de kleuren van deze Winter Glow collectie van Essence. Let vooral op de matte glazen nagellakpotjes: I love that!. Verkrijgbaar januari 2017 bij Kruidvat.

Loose Eyeshadow - €2,59
 Cushion Powder Lipstick - €2,89

Nail Polish - €1,99

Cushion Powder Blush - €3,59
Intensive Care Hand Butter - €2,59

 Illuminating Eyeshadow Base - €2,59
Multi-use Ombré Lipliner - €1,99


2. Catrice 'It Pieces' collectie
Contouring is nog steeds a big thing in make-up land. Het is hét woord dat dit jaar bleef terugkeren en waar zoveel aandacht aan werd besteed. Dat zal niet anders zijn in 2017! Daarom deze It Pieces collectie. Verkrijgbaar bij Kruidvat vanaf januari 2017.

Light & Shadow Contouring Blush - €3,99


Lip Cushion - €4,99

Rock Couture Extreme Volume - €3,99


The Nude Blossom Eyeshadow Palette - €4,99


18H Colour & Contour Eye Pencil - €2,39



3. Ikari Mineral
Minerale make-up was jaren geleden enorm hip (ken je het merk Everyday Minerals nog? Zo populair 15 jaar geleden!). Ik dacht eerlijk gezegd dat minerale make-up niet zo heel populair meer was. Is dus wel het geval! Ken je Ikari Mineral al ? Ikari Mineral is een merk dat speciaal ontwikkeld is voor ieders huidtype. Na een huidanalyse wordt niet alleen bepaalde gezichtsverzorging aanbevolen, ook de make-up! Deze minerale make-up bevat SPF 20 en doordat het mineraal is, dringt het niet zo sterk in de huid waardoor je huid kan ademen.  Te koop bij Carpe in Antwerpen (Jan van Rijswijcklaan 162).

Foundation - €44,99 (verkrijgbaar in 5 tinten)
Blush - €34,99 (verkrijgbaar in 2 tinten) 
Concealer - €24,99 / Kabuki - €29,99

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten