woensdag 1 maart 2017

Snapshot


Ik ben nu 2 weken thuis van Amerika en god, wat mis ik het daar ! Dat wil niet zeggen dat het geen leuk weerzien was met al mijn vriendjes, vriendinnetjes en familieleden. Vandaag laat ik jullie mijn maand in foto's zien.



Ik droom al jaren om acryl eens uit te proberen op mijn nagels. Mijn nagels zijn op zich wel redelijk mooi en sterk maar toch... Telkens als ik lange nagels heb en ik ze eindelijk de geschikte lengte vindt, breekt er wel eentje af zodat ik de rest ook moet kortwieken. Dus in een van mijn laatste dagen bezocht ik een nagelsalon met mijn roommate, kwestie van een laatste gezamenlijke uitstap. Ik koos voor deze combinatie en they're still going strong!


Mijn voorlaatste dag in Santa Barbara stond in het teken van gezelligheid met vrienden. De vriendin van gastbroer nam me mee naar 'Deep Sea', een plaats om wijn te proeven. Hun troef? Ze kijken uit op de oceaan en zijn als het ware gekoppeld aan de haven. Net die avond was het  volle maan en ja, de foto spreekt  voor zichzelf. Het was prachtig!


De volgende morgen, mijn laatste schooldag, besloot onze leerkracht geen les meer te geven en dus gezellig ontbijt te organiseren om daarna een film te kijken. We gingen naar de plaatselijke broodjesbar waar dus ook ontbijt werd verkocht. Ik koos voor de pindakaas-nutella-banaan toast. Ik hoorde van verschillende mensen dat deze combinatie overheerlijk was maar ik was er niet echt van overtuigd ... totdat ik 'em zelf proefde. Hemels.


Bij het krijgen van diploma's, hoort natuurlijk ook een afscheidsfeestje en een graduation. Diploma op zak, typische Amerikaanse snacks en vooral afscheid nemen van iedereen. Leuke dag maar toch een beetje pijnlijk...



Afscheid genomen van de klasgenoten, nu nog afscheid nemen van het gastgezin en al de vrienden. Nog pijnlijker. We deden nog een heel aantal leuke dingen, om het écht onvergetelijk te maken. Maar helaas: aan alle mooie liedjes komen een einde. Koffer ingepakt, klaar om te vertrekken. It's a 'see you later', not a 'goodbye'.


Van frietjes naar een kaasschotel. Ik mocht de menu van vorige week beslissen. Dingen die ik niet kon eten in Amerika, dingen die ik gewoon enorm mistte. Ik ben kaasverslaafd en aangezien kaas enorm duur was in Santa Barbara, was ik zo goed als afgekickt. Tot dit voor mijn neus stond ...


My best memories are with you. Het leek telkens een dag voorbij maar achteraf bekeken, is er zoveel gebeurd. Zoveel mooie herinneringen die nu in een fotoalbum steken. 


My life right now. Volgende week sollicitatiegesprek dus volop bezig aan het voorbereiden. Ik wist dat Santa Barbara mijn laatste 'vrijheid' zou zijn. Nu is het écht volwassen worden. Te beginnen met een job te zoeken. Cross fingers dat het volgende week woensdag goed gaat!

Stay gorgeous!

Anke

0 reacties:

Een reactie posten