maandag 27 februari 2017

The jetlag got me ...

Vorige week zijn er geen artikels verschenen en dat had maar 1 reden: mijn jetlag. Ik dacht dat ik 'em wel zou overwinnen maar ik was duidelijk de zwakste van de twee, haha! En nu, een week later, is het nog steeds niet over. Wakker worden om 4h 's nachts, naar het plafond liggen staren tot 8h en dan terug in slaap vallen zodat ik om 12h 's middags pas terug wakker wordt. Een nachtje doorslapen, is er nog niet bij geweest maar daar kijk ik persoonlijk wel zó naar uit!



De eerste dagen thuis waren terug een aanpassing. En eerlijk? Het leek alsof ik nooit was weggeweest. De bekende straten, winkels, mensen,... Het leek alsof niks was veranderd terwijl IK wel was veranderd. Mijn koffer werd de eerste avond al uitgeruimd, drie dagen later waren we nog aan het wassen. Ik was toch wakker, ik moest iets doen. Ik had op het vliegtuig wat geslapen, wat me goed heeft gedaan. Toen ik naar daar vloog, had ik te weinig gedronken en had ik amper geslapen op het vliegtuig. Resultaat? Migraine. Helemaal niet fijn als je nog zo'n 6 uur vliegen en 2 uur transfer te gaan hebt. En even tijd om te bekomen de dag erna, was er niet omdat we om 8h op school werden verwacht. De terugkeer verliep dus veeeeel beter.


Maar dus ... de daaropvolgende nachten waren iets anders. Klokslag 4h gingen de ogen open en mijn brein begon te werken. Nochtans: 4h 's nachts bij ons is 9h 's avonds in Amerika dus je zou denken dat ik toch moe genoeg zou zijn om door te slapen? Jammer, niet het geval. En dat is nu al een week aan de gang. Ik kan je wel vertellen: de dagen vliegen zo vooruit. Maar dan voel ik me zo onproductief.

Doordat ik zo onproductief ben geweest de voorbije week, zijn er dus ook niet echt blogposts verschenen (om niet te zeggen: niks). Ofwel zit ik al door de voorraad vitamine D die ik in Californië heb opgespaard ofwel ben ik gewoon nog niet mezelf: ik had nooit verwacht dat ik zo moe zou zijn. Maar dat betekent niet dat ik er deze week niet opnieuw invlieg. Ik moet me sowieso terug aanpassen aan het Belgische ritme, wat beter om dan blogposts te schrijven en te filmen? Verwacht je dus maar aan nieuwe content !

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten