vrijdag 24 maart 2017

Too Faced Sweet Peach Palette

Al zoveel gezegd en geschreven over dit palette. Ik wist dat ik het moest hebben de dag dat het uitkwam. Niet alleen omdat ik de kleurencombinatie zo mooi vond, ook gewoon om mijn collectie naast mijn Chocolate Bar te vervolledigen. Ik heb het natuurlijk over het Too Faced Sweet Peach palette. Het heeft me een tripje naar Amerika gekost maar is mooi meegenomen, toch ?



De kartonnen verpakking is een klein beetje gesneuveld in mijn koffer maar uiteindelijk hou je dat toch niet bij. Net zoals de Chocolate Bar palette is ook dit een metalen doosje met 18 kleuren, rijkelijk versierd met perzikjes. De verpakking alleen al sprak me enorm aan en dan heb ik het nog niet over de inhoud gehad! Het eerste wat je opmerkt als je het oogschaduwdoosje open doet : de perzikgeur ! Lekker zoet maar toch niet té zodat het niet tegensteekt als je je opmaakt. De Chocolat Bar rook - uiteraard - naar chocolade (altijd fijn als je je 's morgens er mee opmaakt!), een fijne afwisseling met dit palette.




Bij deze: de inhoud van het oogschaduwdoosje. 18 prachtige kleuren, gaande van neutrale tinten tot echte donkere kleuren. Highlighters, kleuren om uit te blenden, kleuren om smokey eyes mee te maken, mat versus kleuren met shimmer ... Het zit er allemaal in wat het palette heel geschikt maakt om mee op reis te nemen, zeker omdat er ook een spiegeltje inzit. Waar de Chocolate Bar vooral focuste op de neutrale kleuren in alle schakeringen, zitten hier de - uiteraard - perzikkleuren en kleuren met een rozige/warme ondertoon in (ook al kan je ook wat koelere tinten in terugvinden zoals het blauw en paars). De kleuren voelen allemaal heel romig aan, net boter. Ook de pigmentatie lijkt bij al de kleuren heel erg mee te vallen. Meer zelfs: een kleine aanraking en je hebt al meer dan genoeg kleur. Op je vinger natuurlijk, het is altijd even afwachten wat het op je ogen gaat doen.



Ik maakte deze look met de volgende kleuren: ik gebruikte Luscious in de binnenste ooghoeken met Puree op de rest van het ooglid. Ik gebruikte Charmed, I'm sure in de crease. Daarna bracht ik White Peach aan als highlighter onder de wenkbrauw. Als laatste gebruikte ik een mengeling van Summer Yum en Talk Derby to me in de buitenste ooghoeken.


Een aanrader qua palette ? Zeker wel! De pigmentatie zit goed, het zijn mooie kleurcombinaties die je kan maken, ... Als je 'em te pakken kan krijgen, zeker doen !

Het Too Faced Sweet Peach Palette kan je vinden bij Sephora voor €45,50.

Wat denk jij : de moeite om te kopen ?

Stay gorgeous !

Anke

1 opmerking: