vrijdag 14 april 2017

Kiko Shade Fusion Trio Blush & 3D Hydra Lipgloss

Kiko was altijd een merk waar ik op zoek ging als ik op vakantie ging. Het is betaalbaar en heeft kwalitatief gezien enkele gems in de collectie zitten. Nu Kiko onlangs met meerdere filialen opende in België (en zelfs eentje dichtbij huis) is dat daarom geen reden dat ik er niet eens snel binnenspring. Op mijn afscheidsfeestje kreeg ik van 3 hele lieve vriendinnetjes een paar Kiko productjes. De mascara nam ik mee naar Amerika (klik hier voor de review) maar de 2 andere producten liet ik even thuis. Dat wil niet zeggen dat ik ze niet gebruik. Vandaag dus de review!





Het gaat over de Shade Fusion Trio Blush 03 (€8,95) en de 3D Hydra Lipgloss 06 (€7,95). Ik vind beide verpakkingen er heel chique uitzien, alsof de producten niet eens van een budgetmerk komen. Vooral de verpakking van de blush vind ik prachtig: een soort spiegeleffect met een magneetje toegehouden. Eenmaal open zie je 3 kleuren verschijnen. Het is niet echt een ombré effect, al zitten de 3 tinten in dezelfde categorie. Je kan ervoor kiezen om er eentje aan te brengen maar meestal ga ik ze over alle 3 zodat ik een mooie mix krijg.

.

Boven : geen blush
Onder : blush + highlighter 

Het is een zachte, subtiele perzikkleur. Je kan 'em nog ietsje intenser opbouwen als je wilt. De poeder brengt gemakkelijk aan en blendt goed uit. Geen al te poederig effect bij het aftikken van je kwast voor je de blush aanbrengt. Nog een pluspunt: de blush heeft een spiegeltje aan de binnenkant (ondanks de verpakking)! Handig om mee op reis te nemen dus.

Dan naar de lipgloss. De verpakking deed me onmiddellijk een beetje denken aan de Urban Decay lipglossen van een aantal jaren geleden. Als je goed kijkt, zitten er kleine shimmertjes in de lipgloss. Dat is uiteraard iets heel anders als glitter! De substantie van de lipgloss is vrij dik, dat had ik in eerste instantie niet echt verwacht. Verwacht ook niet echt full on dit melkroze kleurtje op je lippen wanneer je het aanbrengt, het is eerder voor de gloss dat je het moet doen. Wel plakt hij enorm, dus beter voorzichtig zijn met de combinatie van je haren en deze lipgloss als er wat wind staat...




Ik vind beide producten erg fijn! Zeker voor hun prijs moet je het zeker niet laten om ze een keertje te proberen. En zijn deze producten zo je ding niet ? Kiko heeft een hele winkel vol die elke beautyliefhebber wel kan bekoren!

Heb jij al wat van Kiko geprobeerd?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten