woensdag 5 april 2017

Mijn favoriete highlighters

Hét make-upproduct van afgelopen jaren - en nog steeds zeer populair - is de highlighter. Je kan er moeilijk naast kijken: het is prachtig eenmaal aangebracht. Ik met mijn vette tot gecombineerde huid bleef er eerst weg van aangezien ik gedurende de dag begin te glanzen en dan nog eens extra glans toevoegen? Mij niet gezien! Door de jaren heen en door veel te experimenteren, weet ik wat werkt en wat niet. En ja, ik heb dus ook een aantal highlighters in mijn collectie steken. Vandaag laat ik jullie mijn favorieten zien !



Een highlighter waarvan binnenkort nog een review verschijnt, is deze Lunch Money van Colourpop. Ik kreeg 'em binnen voor ik naar Amerika vertrok maar kreeg op tijd geen review meer online. Toch even een spoiler: hij is prachtig. Ik kies mijn higlighters altijd met een gele ondertoon aangezien mijn huid van zichzelf al een rode ondertoon heeft en als ik dan voor highlighters zou kiezen met een rozige tint, accentueert dat dat alleen nog maar. Deze van Colourpop is een pareltje: zo smooth en gepigmenteerd. Het is haast alsof het boter is, zo voelt het wel aan. 

De 2de kennen jullie waarschijnlijk allemaal wel: Soft & Gentle van MAC. Het was mijn allereerste MSF en meteen ook mijn allereerste highlighter die ik ooit kocht. Deze heeft - in tegenstelling tot de anderen - meer een bronzige tint. Ik gebruik deze dan ook meer in de zomer. Het fijne aan MSF's is dat je ze bijvoorbeeld ook als oogschaduw of als blush kunt gebruiken. 


CP 'Lunch Money' - Catrice Prime & Fine Contour Palet - Sleek Contour Palet - MAC 'Soft & Gentle'

Deze van Sleek is ook altijd een favoriet van mij geweest. Niet alleen is het praktisch omdat het tesamen met een contourpoeder in een klein paletje zit en dus heel travel friendly is, ook hier is de pigmentatie goed en moet ik uitkijken dat ik niet meteen teveel aanbreng. Ook hier weer een gele ondertoon, al is deze aan de gelere kant terwijl die van Colourpop ook wat naar de witte kant neigt. Het is maar in wat ik die dag zin heb. 

Als laatste - en heel budgetproof - is deze highlighter van Catrice. Ook weer heel handig dat het met een contourpoeder in een paletje zit. Deze is de geelste van allemaal waardoor ik deze gebruik als ik wil dat mijn highlighter er echt uitspringt. Als ik deze met die van Colourpop combineer, is het oogverblindend. Hij is gewoon echt fijn voor de prijs. Iedereen heeft het maar over dure highlighters maar als je echt goed op zoek gaat, kom je goede budget finds tegen. 

Wat is jouw favoriete highlighter?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten