zondag 30 april 2017

Snapshot


De afgelopen maand was er eentje met vallen en opstaan. Er zijn enorm fijne dingen gebeurd maar ook iets persoonlijks wat me deze maand even geen moed gaf om te schrijven. Maar ik ben terug en probeer er het beste van te maken. Bij deze: mijn maand in foto's.



Ik denk wel hét hoogtepunt van deze maand: het concert van Ed Sheeran. Just him and his guitar en dat voor 2 uur. Hij kreeg het hele Sportpaleis mee, het was magisch. I love him even more now! En ja, 's anderdaags klonk ik een beetje schor, haha!


Mijn broer is bezig met de praktijk van de auto. Ik ben niet ingeschreven als zijn begeleider maar een paar manoeuvres uitleggen, mag best. Mét verkeerskegels, jawel (zoals de echte!). 


Hey there! (Jep, nog steeds in love met deze filter).


Reünie met de beste vriendinnetjes van de universiteit. Ik vind het ongelofelijk fijn dat we 1 keer per maand tijd maken voor elkaar om de laatste nieuwtjes uit te wisselen. En als daar chocolade bij is, is dat dubbel feest!


Die ene zondag, waar het zo'n 22°C was. Herinner je die nog ? Ik lag in de tuin (blijkbaar was ik ook goed verbrand aan het einde van de dag, oepss!) toen de papa het idee kreeg om te gaan fietsen. Het was zalig buiten. Als het groen, alles in bloei. Ik woon 'op den boerenbuiten' en toen wou ik nergens anders zijn op dat moment. Het stadsleven is daartegen niks vergeleken met het mooie groen van de velden.


En toen ging ik naar Antwerpen, na bijna een jaar. Met 1 doel: NYX. De shoplog hebben jullie onlangs kunnen zien.


Buiten Antwerpen ging ik deze keer ook naar Maastricht. Vorige keer Aken, nu Nederland. De auto in en hup, binnen het uur stonden we in de Albert Heijn in Nederland. Winkelen in het buitenland is toch zo anders dan bij ons, haha ! Volgens de mama is Aken nog steeds een betere optie maar ik vond het zeker wel eens fijn om mijn grenzen te verleggen (letterlijk dan!).


Soep maken, is niet moeilijk en zeker niet als Albert Heijn een soort voorverpakt pakket verkoopt om groentesoep te maken. Dat probeerde ik uit en wat was het lekker! Wat soepballetjes toevoegen en de soep was gewoon perfect.


Twee weken geleden zat ik niet zo goed in mijn vel. Gelukkig waren mijn vrienden en familie er om me op te beuren. Met mijn ouders, broer en schoonzusje ging ik 's avonds bowlen, om mijn gedachten even te verzetten. Mijn avond was goed, en niet alleen omdat ik 4 strikes smeet (wat ik anders nooit doe).


Ik spotte de eerste luchtballon. Wat zoveel betekent dat de lente en het mooie weer er echt moet aankomen.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten