maandag 1 mei 2017

Deauty x Goed Gevoel box

Elk jaar staan we te springen wanneer Goed Gevoel een box met producten uitbrengt. Vorig jaar was ik helaas te laat om deze te bemachtigen aangezien het in een mum van tijd uitverkocht was. Dit jaar had ik nog wel geluk (dankzij de mama!). Deze box is in samenwerking met Deauty, het bekende merk die deze boxen zo maakt en uitgeeft. Benieuwd wat er in de box zat ?




Dit was de binnenkant wanneer je de doos onmiddellijk opende: een boekje met een beschrijving van alle producten en een zakje van Deauty (ideaal om mee op reis te nemen). Wat ook telkens handig is: de doos op zichzelf. Het zijn stevige dozen waar je makkelijk iets kan in opbergen. Mijn andere Deauty doos wordt gebruikt voor al mijn samples; deze gaat zeker ook een goed plaatsje krijgen.


Ziehier de producten in de doos! Ik moet zeggen, ik was aangenaam verrast door wat voor soort producten erin zaten. Een paar merken kende ik al, een ander deel kende ik niet. Daar draait het natuurlijk allemaal om met zo'n boxen: je leert nieuwe merken kennen en je kan er meteen iets van uittesten. Bij deze : de inhoud.

* Essie 'Muchi Muchi' (full size - normale prijs: € 12,49). Ik veronderstel dat er verschillende kleurtjes in de box zijn gestopt, ik kreeg deze melkroze kleur. Essie is altijd goed, dus leuk dat er een full size lakje in zat!

* Kueshi Nutrix Caviar Eye Contour Creme (sample - normale prijs: €26,50). Een oogcrème is altijd mooi meegenomen. Na mijn gezichtsverzorgingsroutine 's avonds gebruik ik heel graag een oogcrème. Dit is een merk dat ik niet kende maar ik ben wel benieuwd hoe deze me gaat bevallen.

* Institut Karité Paris Shea Hand Cream (full size - normale prijs: €8). Ook dit merk kende ik niet. Handcrèmes zijn altijd welkom, zeker omdat het nog steeds koud is. Ondertussen heeft de mama deze al in haar handtas gestoken!

* L'Oréal Elsève Extraordinary Oil-in-cream (full size - normale prijs: €5,99). Naar haarproducten ben ik altijd benieuwd. Dat 'ie full size is, is mooi meegenomen. Deze had ik zelf nog nooit gebruikt dus dit product wordt zeker uitgebreid getest!

* Head & Shoulders (sample - normale prijs: €1,99). Dit product kennen we ondertussen allemaal. Een goede sample van 90 ml maakt het een goede travel size product. Heb zelf nog nooit Head & Shoulders geprobeerd om eerlijk te zijn maar zoals ik al zei, daar draait het bij deze box allemaal om.

* Rainpharma Advanced Precleanser (sample - normale prijs: € 31,95). Rainpharma kende ik wel ! Helaas ook nog niks van uitgeprobeerd dus ik ben heel enthousiast om deze precleanser eens te kunnen gebruiken. Cleansers kan je nooit teveel hebben, toch ?

* Garnier SkinActive Hydra Bomb masker (full size - normale prijs: €2,49). Als afsluiter ziet dit gezichtsmasker er ook zeer belovend uit. Ideaal als je wat me time wilt op een zondag bijvoorbeeld. En sheet masks zijn altijd leuk om te doen, alleen of met 2!

Als je goed zoekt, kan je de box nog bij de boekenhandel nog tegenkomen. Het is mij ook nog gelukt, dus zeker het proberen waard ! Voor €6,90 heb je 'em en kan je zelf deze producten eens uittesten. €6,90 is een goede prijs als je kijkt wat er allemaal in zit!

Zou jij 'em gaan halen ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten