zondag 7 mei 2017

Colourpop Supershock Blush & Highlighter

Vorig jaar bestelde ik samen met Romina een paar productjes van Colourpop. Het was hét merk van het afgelopen jaar dus ook wij konden niet achterblijven om een paar productjes te bestellen en te testen. Ik testte er al een paar uit voor ik naar Amerika vertrok maar er bleven er nog 2 liggen: de Supershock Blush 'Never Been Kissed' en Highlighter 'Lunch Money'. Vandaag zijn deze aan de beurt (na lang wachten!).


De typische Colourpop verpakking kan je wel herkennen aan de ronde, strakke witte uitstraling. I like it! Beiden bevatten meer product (4,2 g) in vergelijking met de oogschaduws (klik hier voor de review daarvan), wat een beetje logisch is aangezien het een gezichtsproduct is.

Ik koos voor Never Been Kissed als blush (maar de keuze was moeilijk hoor als je tussen 20 kleuren kan kiezen!). Een koraal rode kleur en enorm gepigmenteerd! Wees hier wel voorzichtig mee, een kleine aanraking van je kwast met de poeder is al meer dan genoeg (tenzij je voor de clown look gaat natuurlijk). Voor de highlighter koos ik Lunch Money, een gelige kleur, meer neigend naar een champagnekleur. De huid van mijn gezicht heeft al een rode ondertoon dus highlighters met rozige ondertonen zijn dan niet echt voor mij geschikt. Deze is echt zo mooi! Ook enorm gepigmenteerd, dat kan ik je wel zeggen. Maar ik weet dat er veel highlighterlovers onder jullie zijn dus the more, the better!



Beiden voelen zacht aan waardoor ik me wel zorgen begon te maken hoe ze uiteindelijk bij mij zouden arriveren. Ik had namelijk al gelezen dat heel wat oogschaduws en blushes gebroken aankwamen. Ze zijn wel makkelijk te pressen maar het is natuurlijk wel leuker als ze heel aankomen. En dat deden ze ook, gelukkig ! Doordat ze zo zacht zijn, zit de pigmentatie echt wel goed. Ze voelen aan als boter. Met de blush moest ik wel heel voorzichtig zijn dat ik in het begin niet teveel aanbracht maar gelukkig blendt hij ook goed uit. 




Colourpop bestaat al een tijdje en de hype gaat maar niet liggen. Te begrijpen: de producten zijn betaalbaar maar toch ook goed van kwaliteit. Ik was al enorm te spreken over de oogschaduws en de lipproducten, maar voeg deze 2 gezichtsproducten ook maar toe aan mijn lijstje met 'Favorieten'!

De Colourpop producten kan je vinden op de site. Voor zowel de blush als de highlighter betaal je $8 per stuk.

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten