maandag 8 mei 2017

Moederdag cadeau ideetjes VOOR ELK BUDGET

Volgende week is het Moederdag. Een dag waarop alle mannen zowat een hartverzakking krijgen omdat ze niet weten wat ze hun vrouw/vriendin/moeder moeten geven. Letterlijk met hun handen in het haar zitten, weet je wel? Maar ook als dochter en zoon is het niet altijd gemakkelijk om moederlief te verrassen. Wat koop je voor iemand die al alles heeft? Elk jaar dezelfde vraag. Omdat ik zelf ook een beetje op zoek was naar ideeën, wilde ik hier wel eens een lijstje van maken omdat ik er zeker van ben dat anderen ook met hun handen in hun haar zitten. Misschien kan je er een beetje inspiratie uithalen !



Aangezien elke mama wat anders is, heb ik de ideeën opgesplitst in 3 categorieën: technologie, beauty en ontspanning. No matter welke leeftijd ze is, in wat ze geïnteresseerd is: er zullen vast wel een paar ideetjes tussen zitten die je eventueel kan gebruiken. Zo niet heeft dit hopelijk je wat inspiratie gegeven in wat je voor Moederdag kan geven.

Technologie



FitBit Charge 2 - Vandenborre - €169
KitchenAid - Krëfel - €599
Bose Soundlink - Vandenborre - €179,99

Beauty


Braun Silk épil - Krëfel - €99,99
Giorgio Armani 'Si' - Ici Paris XL - €76,90 (50 ml)
Lush 'Thanks Mum' geschenkset - Lush - €29,99

Ontspanning


E-reader Kobo Glo - Bol.com - €79,99
Me Before You DVD - Bol.com - €10,99
In het water - Bol.com - €15,99

Wat ga jij voor moederdag kopen ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten