woensdag 31 mei 2017

Snapshot


Mag ik even zeggen hoe snel de maand omgevlogen is? Het is net alsof ik mijn vorige Snapshot nog maar gemaakt heb en nu mag ik 'em meer maken! Afgelopen maand stond in het teken van solliciteren en vele verjaardagen bij ons in de familie. Kijk je mee ?





Even random selfie gevonden op mijn telefoon. Vraag me niet meer waarom ik deze getrokken heb maar hey, sinds wanneer moet er een reden zijn om selfies te nemen ?


Casual Saturday. Met champagne. Mag ook wel eens. 


Spontane trip naar Ikea met een hele goede vriendin die ik al een tijdje niet meer had gezien. Niet dat we iets gekocht hebben (een cadeaubon maar verder niets spannends). We gingen vooral voor de balletjes!


Deze maand werd ik gecontroleerd op een zuivelallergie. Het is in onze familie wel geweten dat we slecht tegen melk en zuivel kunnen en ook ik kreeg er last van, tot steken in mijn maag en ribgebied toe. Er werd mij aangeraden om 5 weken geen zuivelproducten te eten, wat de eerste weken zowat een hel was aangezien ik bijna leefde op yoghurt en kaas. Dus geen cornflakes of granola met yoghurt 's morgens meer maar speculaas. Ach ja ...


Een paar verjaardagen en goed weer : dat vraag om cocktails ! (de non-alcoholische variant weliswaar). 


Moederdag-ontbijt. Geen Nutella voor mij maar aardbeien en een croissantje. 


Deze foto moest ik gewoon even nemen. Hij keek zo droevig, zag het precies niet helemaal meer zitten. En dan die fles in de juiste positie ... 


Toch wel een hoogtepunt deze maand: mijn meeting met Nele ! Er waren al plannen om eens af te spreken, zelfs van voor ik naar Amerika vertrok en telkens kwam het er niet van. En nu: zoveel maanden later vonden we een datum waarop we allebei konden. En het was zo fijn ! Zo'n toffe madam, 3 uur aan een stuk zitten babbelen, de tijd vloog gewoon vooruit. Zeker voor herhaling vatbaar!


Het goede weer van de afgelopen dagen vroeg gewoon om een een BBQ. De eerste van het jaar weliswaar! En dat het gesmaakt heeft. More to come.


Op een gegeven moment was het echt té warm. Een familiebad in de tuin en vullen maar. Afkoeling verzekerd, het was nodig.


Voordeel van zo'n goed weer ? 's Avonds is het ook nog een aangename temperatuur buiten. Ideaal om af te spreken met vrienden en het gezellig te maken. Summer is not too far away anymore!

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten