woensdag 24 mei 2017

Tip van de week : Gladde benen in een handomdraai

Nu het weer goed begint te worden, kunnen die leuke shortjes en jurkjes weer uit de kast. Het enige nadeel: we moeten ons weer dagelijks scheren. Het grote probleem als ik scheer, is dat er nog steeds stoppeltjes blijven staan, hoe vaak ik er ook over ga. Ik mag scheerschuim gebruiken, scrubben of gewoon onder water scheren: ik krijg mijn benen nooit helemaal glad. Tot ik onlangs een oplossing vond ...


Het is eigenlijk heel simpel: een mannenscheermesje ! Mannenscheermesjes zijn ervoor gemaakt om heel dicht bij de huid te scheren en hebben meestal meer mesjes dan het gewone scheermesje dat ik gebruik. Resultaat? Ik heb nog nooit zo'n gladde benen gehad, zeker als ik ze nadien nog eens insmeer. Geen probleem meer met stoppeltjes of zelfs bultjes achteraf. Ook een voordeel: doordat het zo dicht bij de huid scheert, duurt het ook een paar dagen langer eer ik mijn eerste stoppeltjes krijg. Win-win dus!

Had jij al aan deze oplossing gedacht ?

Stay gorgeous!

Anke

0 reacties:

Een reactie posten