zondag 14 mei 2017

Wycon Long Lasting Liquid Lipstick 'Pink Secret'

Bijna een jaar niet meer in Antwerpen geweest en plots verandert er zoveel! Wel, jet merendeel is nog altijd hetzelfde in Antwerpen - obviously - maar er waren warempel 2 nieuwe beautywinkels bijgekomen. Van NYX wist ik het al een tijdje dat ze een vestiging zouden krijgen in Antwerpen, van Wycon viel ik een klein beetje uit de lucht aangezien ik het merk niet kende en ik ook niets wist van een opening. Altijd leuk om een nieuw merk te leren kennen ! Ik bracht 2 dingen mee, onder andere deze Long Lasting Liquid Lipstick in 'Pink Secret'. 


Ik ga niet zeggen dat de tijden van lipstick en lipgloss over zijn maar om de een of andere reden gebruik ik al een tijdje veel liever een liquid lipstick. Ze brengen gemakkelijk aan, hebben veel pigment, voelen comfortabel en blijven goed zitten. Bij sommige lipsticks wordt ik gewoon teleurgesteld. De kleur die ik ook, was right up my alley. Ik wou eerst voor een alledaags kleurtje gaan om te kijken of deze mij beviel. Deze liquid lipstick bevat 7 ml.



En of hij mij bevalt ! Hij brengt gemakkelijk aan (zo'n creamy formule!), heeft een goede pigmentatie en droogt snel op. In vergelijking met andere liquid lipsticks die soms nogal uitdrogend zijn, voelt deze heel comfortabel aan op de lippen. Na een paar uur voel je gewoon niet meer dat je iets van lipproduct op hebt. Het long lasting effect echter is niet zoals het lijkt. Een drankje overleeft 'ie met gemak, een hapje eten ... Dat is iets anders. De buitenkant van de liquid lipstick blijft gemakkelijk zitten, de binnenkant daarentegen is helemaal verdwenen. Wil je toch nog een volledige kleur, dan werk je op zich beter bij of gebruik je een lipliner eronder. Zo maakt het eigenlijk niet uit of de liquid lipstick al dan niet verdwijnt.




Ik denk dat ik weer een fijn lipproduct ontdekt heb! Het beantwoordde aan mijn verwachtingen, alleen spijtig dat na een hapje eten, de kleur wat verdwijnt. Even opnieuw aanbrengen is de boodschap !

De Long Lasting Liquid lipsticks kan je vinden voor €6,90 bij de Wycon winkels. Ze zijn verkrijgbaar in maar liefst 60 kleuren.

Lijkt jou dit wel iets om te kopen ?

Stay gorgeous !

Anke

0 reacties:

Een reactie posten